Aviseringar
Rensa alla

Hustle (Svindlarna)


Ämnesstartare

Jag älskar den serien. Någon som har sett/brukar se den? Den gick på SVT för ett tag sen.

Här är information om serien om ni är intresserade

http://www.imdb.com/title/tt0379632/ ​​

[love]

Den som inte har sett den eller inte vet vad jag snackar om [no-no] SE DEN! [y]


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Jag gillade den [y] Kommer att se den så snart den visas igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag gillade den [y] Kommer att se den så snart den visas igen.

Yay fast jag saknar Danny och Stacie, speciellt Danny. Han var min favorit [love]


   
SvaraCitera
mynona

alice1804:

Yay fast jag saknar Danny och Stacie, speciellt Danny. Han var min favorit

Jag tror inte att jag hade någon speciell favorit: jag tycker att dom formade en slags perfekt helhet där alla var ett slags pusselbit med sin uppgift. [smile] Hur kom det sig egentligen att Danny blev chef?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag tror inte att jag hade någon speciell favorit: jag tycker att dom formade en slags perfekt helhet där alla var ett slags pusselbit med sin uppgift. [smile] Hur kom det sig egentligen att Danny blev chef?

Jo det stämmer. De kompletterade varandra på ett bra sätt. Danny blev chef för att Micky åkte till Australien efter säsong 3. Han kom tillbaka under säsong 5 men då är inte Danny och Stacie med. Säsong 5 och framåt har jag inte sett, det känns inte som riktiga Hustle utan hela gänget. [n]


   
SvaraCitera
mynona

alice1804:

Han kom tillbaka under säsong 5 men då är inte Danny och Stacie med. Säsong 5 och framåt har jag inte sett, det känns inte som riktiga Hustle utan hela gänget.

[sad][mad][n][n][n]

Tycker mycket illa om att dom ändrar något som redan fungerar så bra. Varför ändra ett vinnande koncept?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Tycker mycket illa om att dom ändrar något som redan fungerar så bra. Varför ändra ett vinnande koncept?

PRECIS! Men det var för att skådespelarna som spelade Danny och Stacie inte ville vara med längre. Danny ville inte skriva på ett kontrakt som sträckte sig över några år och Stacie ville satsa på sin karriär i USA (tror dock inte att hon har lyckats så bra där..)


   
SvaraCitera

gillade den, tankar aws (Y)


   
SvaraCitera

alice1804:

Någon

Har sett nästan allt, hittade dock inte säsong 5 i bra kvalitet så glömde av att kolla på den.

Riktigt bra serie 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Har sett nästan allt, hittade dock inte säsong 5 i bra kvalitet så glömde av att kolla på den.

Riktigt bra serie 🙂

http://www.youtube.com/user/hustlesea​sons

Här har du [y] Personen har lagt upp alla avsnitt av Hustle i riktigt bra kvalité [smile]


   
SvaraCitera

alice1804:

Här har du

Ah, danke!


   
SvaraCitera
blum
 blum

älskade!


   
SvaraCitera