Aviseringar
Rensa alla

huvudet snurrar (som när man är full) fast jag är nykter..


Ämnesstartare

tja. ni som druckit och gått och lagt er innan ni blivit nyktra kanske vet hur det känns när man ska blunda och fortfarande är full? alltså allt snurrar när man blundar, och ligger man så för länge utan att röra på huvudet/kolla runt så börjar man må illa osv...

jaja, jo det brukar bli så lite nu och då för mig fast jag är nykter. typ om jag sitter och tittar på nåt ett tag så kan det börja snurra i huvudet fram och tillbaka fast jag sitter helt still. det slutar när man vrider/skakar huvudet, sen kan det börja om. fast det har inte hänt så ofta nu på slutet, men skulle gärna vilja veta vad det kan vara 😛 fick så nyss.


   
Citera
Ämnesetiketter

vätskebrist


   
SvaraCitera

Fan va hemskt :O Asså de snurriga är fan värre än att spy på fyllan[shake] Asså ta en vanlig alvedon till att börjamed


   
SvaraCitera

OF 5:

vätskebrist

el kanske sömnbrist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Random brist bara. 🙂


   
SvaraCitera

Netherlick:

Asså ta en vanlig alvedon till att börjamed

Alvedon hjälper inte mot synfel/vitaminbrist/vätskebrist.


   
SvaraCitera

Du kanske tappat kristaller i örat


   
SvaraCitera

isola:

Alvedon hjälper inte mot synfel/vitaminbrist/vätskebrist.

hardi har har klart jag vet de men de alltid bra att ta en alvedon ifall att lixom[y]


   
SvaraCitera

Netherlick:

hardi har har klart jag vet de men de alltid bra att ta en alvedon ifall att lixom[y]

Alvedon ska man inte ta i onödan.


   
SvaraCitera

isola:

Alvedon ska man inte ta i onödan

ää hellre alvedon än sitadon i onödan


   
SvaraCitera

Netherlick:

ää hellre alvedon än sitadon i onödan

relevant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

happe:

typ om jag sitter och tittar på nåt ett tag så kan det börja snurra i huvudet fram och tillbaka fast jag sitter helt still. det slutar när man vrider/skakar huvudet, sen kan det börja om

kan va så at du börjar få lite dålig syn. Ta ett syntest hos närmsta optiker.. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

happe:

typ om jag sitter och tittar på nåt ett tag så kan det börja snurra i huvudet fram och tillbaka fast jag sitter helt still. det slutar när man vrider/skakar huvudet, sen kan det börja om

kan va så at du börjar få lite dålig syn. Ta ett syntest hos närmsta optiker.. [y]


   
SvaraCitera