Aviseringar
Rensa alla

Huvudhår


sperma och kiss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köper det billigaste schampot bara


   
SvaraCitera
Exner

svefnpurka: . coop x-tras balsam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

image_234.jpg

image_235.jpghar blont hår för första gången på mer än fem år. det är hemskt slitet, värre än det någonsin varit, och mina naturliga vågor har försvunnit. jag tappar mycket hår. har alltid blivit berömd för min hårkvalitet, men nu är den för jävlig.

Är de värda sina pris? Funderar som sagt på att testa en redkenserie.

turtle:
Min hårkvalitet kan nog bäst beskrivas som katastrof för tillfället. Torrt, slitet, flottigt efter ett dygn. Svintotoppar. Har i princip gett upp. Oftast använder jag bara Barnängens volymschampo och -balsam men senaste gången köpte jag Fructis istället. Ska ta bild o visa vilket.

Torrschampo kanske skulle vara ngt för dig. Har hört mycket gott om batistes schampon.


   
SvaraCitera
mynona

jag tänkte svara när jag inser att jag faktiskt inte är så nogrann. jag är bortskämd med utmärkt hår och kan därför strunta i det. det är skönt att slippa bry sig om det. jag lägger bara märke till shampot om jag använder något som försämrar mitt hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
jag tänkte svara när jag inser att jag faktiskt inte är så nogrann. jag är bortskämd med utmärkt hår och kan därför strunta i det. det är skönt att slippa bry sig om det. jag lägger bara märke till shampot om jag använder något som försämrar mitt hår

Du handlar verkligen ingenting själv va ditt lilla lyllos Ledsen


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Du handlar verkligen ingenting själv va ditt lilla lyllos Ledsen

inte mitt fel om man gärna gör mig tjänsterLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

inte mitt fel om man gärna gör mig tjänsterLedsen

Ekonomiskt om inte annat!


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

Bakpulver och äppelcidervinäger var tredje dag. Kan inte uttala mig om exakt hur välmående håret är än att det mår BETYDLIGT bättre än för ett halvår sen när jag dittills hade schamponerat det VARENDA dag, för att det blev flottigt så snabbt. Nu är det inget problem längre, och jag skulle säga att håret ser ut att må bra.

Kostar fan ingenting heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmpf:
Bakpulver och äppelcidervinäger var tredje dag. Kan inte uttala mig om exakt hur välmående håret är än att det mår BETYDLIGT bättre än för ett halvår sen när jag dittills hade schamponerat det VARENDA dag, för att det blev flottigt så snabbt. Nu är det inget problem längre, och jag skulle säga att håret ser ut att må bra.

Kostar fan ingenting heller.

Använder du den blandningen som schampo när du duschar eller som inpackning utöver annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Män har inget hår. 


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

isola: Använder du den blandningen som schampo när du duschar eller som inpackning utöver annat?

Såhär va:

1. En matsked bakpulver och en kopp varmt vatten. Blanda ihop och massera in det i håret.

2. Låt det ligga där några minuter.

2. Skölj ur med en matsked äppelcidervinäger blandat med en kopp varmt vatten.

4. Ha fantastiskt rent hår.

Har bara apat efter det jag läst på nätet, men det funkar bra alltså. Bakpulvret antar jag att rengör håret riktigt ordentligt, och äppelcidervinägern lär väl då återfukta. Fast vinägern kanske också hjälper till med rengörningen, har för mig att jag läst att man till och med kan byta ut tvättmedel mot sånt.

EDIT: allt detta sker i duschen alltså. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmpf:

Såhär va:

1. En matsked bakpulver och en kopp varmt vatten. Blanda ihop och massera in det i håret.

2. Låt det ligga där några minuter.

2. Skölj ur med en matsked äppelcidervinäger blandat med en kopp varmt vatten.

4. Ha fantastiskt rent hår.

Har bara apat efter det jag läst på nätet, men det funkar bra alltså. Bakpulvret antar jag att rengör håret riktigt ordentligt, och äppelcidervinägern lär väl då återfukta. Fast vinägern kanske också hjälper till med rengörningen, har för mig att jag läst att man till och med kan byta ut tvättmedel mot sånt.

Ska testa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är de värda sina pris? Funderar som sagt på att testa en redkenserie.

Torrschampo kanske skulle vara ngt för dig. Har hört mycket gott om batistes schampon.

ja, de är drygare så de räcker ju längre, och de är inte så jättedyra, gav 980 för allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Respons hela vägen och vet inte vad som menas med hårkvalitet riktigt, så svarar tjockt och fantastiskt


   
SvaraCitera