Aviseringar
Rensa alla

Huvudvärk i ett halvår!


Ämnesstartare

 Jag har haft huvudvärk varje dag i snart 6 månader! Har vart hoss läkarna många gånger men de hittar inget som e fel. De säger att det säkert är spänningshuvudvärk men det tror inte jag! Kommer explodera snart om den inte försvinner!!! 

 


   
Citera

Har du vart på röntgen osv?
Kollat blodtryck?

Antar det eftersom du skrev att du vart hos läkarN många gånger, men man vet ju ej...


   
SvaraCitera

hade sådär förr, i tonåren. d gick över så småningom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:
Har du vart på röntgen osv?
Kollat blodtryck?

Antar det eftersom du skrev att du vart hos läkarN många gånger, men man vet ju ej...

De har kollat blodtryck, taggigt blod prov och allt annat men de har inte röntgat. Vet inte varför men de har inte gjort de.


   
SvaraCitera

Tiiiiilde:

De har kollat blodtryck, taggigt blod prov och allt annat men de har inte röntgat. Vet inte varför men de har inte gjort de.

Har du kollat syn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:

Har du kollat syn?

Japp 


   
SvaraCitera

Tiiiiilde:

Japp 

När kommer huvudvärken då? Är det hela dagarna, morgon eller kväll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:

När kommer huvudvärken då? Är det hela dagarna, morgon eller kväll?

HELA TIDEN. Från att jag vaknar till att jag går och lägger mig och om jag vaknar på natten är huvudvärken där.


   
SvaraCitera

Tiiiiilde:

HELA TIDEN. Från att jag vaknar till att jag går och lägger mig och om jag vaknar på natten är huvudvärken där.

Låter jävligt jobbigt. Är ingen läkare och saknar öht kunskap inom ämnet typ, men hur sover du? Du känner inga spänningar annars i nacken eller axlar typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:

Låter jävligt jobbigt. Är ingen läkare och saknar öht kunskap inom ämnet typ, men hur sover du? Du känner inga spänningar annars i nacken eller axlar typ?

Inga spänningar någonstans och jag sover faktiskt otroligt bra


   
SvaraCitera

Tiiiiilde:

Inga spänningar någonstans och jag sover faktiskt otroligt bra

Iom att läkarna inte hittat något så kanske... stress? oro? Hur ser vardagen ut, mycket "fart och fläkt", får du lugna stunder?


   
SvaraCitera

Är det något speciellt ställe i huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:

Iom att läkarna inte hittat något så kanske... stress? oro? Hur ser vardagen ut, mycket "fart och fläkt", får du lugna stunder?

Är typ aldrig stressad eller orolig. Min vardag va helt normal och bra tills den här jävla huvudvärken kom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Är det något speciellt ställe i huvudet?

Ja på sidorna lite längre fram


   
SvaraCitera

Tiiiiilde: spänningshuvudvärk

om du bara visste vad stress och spänningar i hals-, huvud- och nackområdet kan orsaka för symtom... på sidorna lite längre fram låter som spänningshuvudvärk, hade också det.

olika personer du kan kontakta är massörer, kuratorer, sjukgymnaster, psykologer osv. jag skulle börja med kuratorn på skolan som antagligen har tips på hur var du kan vända dig och hur du kan hantera stress och spänningar. ibland är man mer påverkad än man tror eller är medveten om. googla lite också.


   
SvaraCitera