Aviseringar
Rensa alla

Huvudvärk! [shake]


Jag har haft huvudvärk i snart 5 månader. Har ont i hela kroppen, fått sämre minne, mår illa, känner mig allmänt olustig. Blä ^^


   
SvaraCitera

Sov längre Och om huvudverken håller så länge e det migrän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FlickanMittemot:

Mmm kanske måste kolla det igen. Gjorde det på bilskolan för typ ett år sen men det kanske kan ändras fort elr?

Jaa, joo, det kan det säkert. Sen är väl inte syntestet för körkort sådär jätteomfattande, min långsynthet upptäcktes iaf inte när jag tog körkort (som jag för övrigt drömde att jag blev av med, körkortet alltså :P)...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nick15:

Sov längre Och om huvudverken håller så länge e det migrän

Fast migrän håller bara i sig typ högst tre dagar... [confused]

Lightsbane:

Jag har haft huvudvärk i snart 5 månader. Har ont i hela kroppen, fått sämre minne, mår illa, känner mig allmänt olustig. Blä ^^

Usch då! [sad] Jag har haft det i snart tre...

silvrigreflex:

Sen är väl inte syntestet för körkort sådär jätteomfattande, min långsynthet upptäcktes iaf inte när jag tog körkort (som jag för övrigt drömde att jag blev av med, körkortet alltså :P)...

Hmm.. okeej [smile] Jag kanske får kolla det igen då [crazy]


   
SvaraCitera

Dålig syn? Stressad? För lite sömn? Alternativt cancer. Gå till en läkare direkt och kolla upp det!


   
SvaraCitera

FlickanMittemot:

Usch då! [sad] Jag har haft det i snart tre...

Vänta inte med att gå till doktorn bara. Lika bra att få en ordentlig undersökning. Jag själv ska kräva en röntgen av huvudet och nacken när jag är hos doktorn idag.


   
SvaraCitera

Alltså jag har ju haft huvudvärk mer eller mindre 3år pga stress och liknande.
Och jag kan komma på mig med att trycka upp axlarna och spänna käkarna.. meditation kan ju hjälpa. likaså avslappning och rökning[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera