Aviseringar
Rensa alla

hybrider


Zonkeyn är helt klart min favorit


   
SvaraCitera

images?q=tbn:ANd9GcQhK-piFWYbffr0XgZNs1o


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

men tycker du det här är ok ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

om det inte händer av misstag av kåta hästdjur då asså


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

vet inte hur mkt sånt här händer i naturen av sig sj faktiskt 


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Chibibbi:
tycker det är dåligt om det får djuren att lida - annars är det ok

pga människan måste testa alla gränser som går eller? 
vfr ska man göra det ens liksom


   
SvaraCitera

reben:

pga människan måste testa alla gränser som går eller? 
vfr ska man göra det ens liksom

nä, men om man vill och det inte gör skada tycker jag det inte spelar någon roll. då kan man göra som man vill i frågan. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Nej, finner det oetiskt, så länge det inte rör sig om två arter som fritt i naturen har avlat utan påverkan av oss människor. Förstår inte heller det där med massa djuruppfödningar och att korsa djurraser hit och dit och sedan sälja dem.

Alla stackars hundar med ansträngd andning för att sjuka jävlar bestämt att en viss typ av nos är extra attraktiv. Det är fan misshandel.


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

PMR:
Nej, finner det oetiskt, så länge det inte rör sig om två arter som fritt i naturen har avlat utan påverkan av oss människor. Förstår inte heller det där med massa djuruppfödningar och att korsa djurraser hit och dit och sedan sälja dem.

Alla stackars hundar med ansträngd andning för att sjuka jävlar bestämt att en viss typ av nos är extra attraktiv. Det är fan misshandel.

mm fattar inte hur man kan fortsätta stötta avel


   
SvaraCitera

reben:

mm fattar inte hur man kan fortsätta stötta avel

Mycket avel handlar ju om att helt enkelt göra djuret bättre? Att avla fram lustiga nosar går givetvis bort. Men att Så länge djuren har det bra så ser jag verkligen inte vad problemet sitter. 


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Panda:

Mycket avel handlar ju om att helt enkelt göra djuret bättre? Att avla fram lustiga nosar går givetvis bort. Men att Så länge djuren har det bra så ser jag verkligen inte vad problemet sitter. 

mm bättre i form av snyggare o gulligare o få folk o köpa dom. tkr inte djur är handelsvara.


   
SvaraCitera

reben:

mm bättre i form av snyggare o gulligare o få folk o köpa dom. tkr inte djur är handelsvara.

Djurindustrin kan man absolut ha åsikter om. Men avelsdelen är väl det minsta problemet i sådana fall.


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Panda:

Djurindustrin kan man absolut ha åsikter om. Men avelsdelen är väl det minsta problemet i sådana fall.

tkr inte det spelar så stor roll att det skulle vara "det minsta problemet". det är en del av hela strukturen att d är ok att göra va man vill mot djur o köpa o sälja hur som helst. men ja, det finns kanske mer akuta viktigare djurrättsfrågor men tycker inte man ska förminska problemet heller.


   
SvaraCitera