Aviseringar
Rensa alla

Hycklare...


Ämnesstartare

och dumbommar är ni allihopa.

Konstruktivt förslag: Sluta bete er som maktgalna grisar, plz.


   
Citera
Ämnesetiketter

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
blum
 blum

vem har hackat lampan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

vem har hackat lampan?

Jag är inte hackad, jag är irriterad. [smile]


   
SvaraCitera

Konstruktiv kritik: Det stavas dumbomar.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är inte hackad, jag är irriterad.

Men sluta fucka.


   
SvaraCitera

Va? Fattar ej.


   
SvaraCitera

Sedan instämmer jag i att modereringen på sidan över huvud taget lämnar mycket att önska, dock var dina sextrådar ej tillbörliga och därmed goda låsta.


   
SvaraCitera
Åtta

Det blir så mycket mer konstruktivt om du pekar ut vad det är som du anser gjorts fel, och varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Konstruktiv kritik: Det stavas dumbomar.

Inte enligt Lexin eller DSSO .

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Det blir så mycket mer konstruktivt om du pekar ut vad det är som du anser gjorts fel, och varför.

Jag anser att moderatorerna är bristfälliga. Jag anser att om Vår gemensamma onanidagbok, och andra liknande trådar som egentligen alla hade kunnat ligga i samma, får ligga kvar så var det inget fel på mina trådar.
Jag bara skapade underkategorier ju, andra har ju fått göra samma sak?

Jag anser att UM förfaller.


   
SvaraCitera

orka vara suuur när man kan vara glaaaaaaaaad
Dold text: el låtsas iaf


   
SvaraCitera

.ja


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag anser att om Vår gemensamma onanidagbok, och andra liknande trådar som egentligen alla hade kunnat ligga i samma, får ligga kvar så var det inget fel på mina trådar.

Jag håller med dig i att det är tämligen onödigt att det finns ett flertal trådar som behandlar i princip samma sak, men skillnaden mellan de olika är att sexdagboken är klistrad, medan de andra faller i glömska rätt snart.

Predikamentet ligger i att å ena sidan så vill vi moderatorer tillåta så många olika trådar som möjligt, men samtidigt så vill vi uppmuntra till skapandet av gott material och trådar som så många som möjligt får glädje utav - utan att dessa guldkorn drunkar i en flod av bajs. Anledningen till att alla dessa "underkategori"-trådar tillåts är att det görs typ en i månaden, och de dör oftast efter några dagar - alltså dränker de inte de faktiskt värdefulla trådarna. Skapar man däremot ett större antal trådar av denna typ så puttar man bort det mer intressanta materialet, och således måste en del sållas bort. Samma sak skulle hända om du skapade "Vår gemensamma bull-/gröt-/fisk-/mjölk-/bröd-/korvdagbok".

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag anser att moderatorerna är bristfälliga.

På vilket sätt, förutom denna specifika indicent? Rent principiellt, alltså. Det är inte enkelt att moderera, och det går aldrig att göra alla nöjda. Det enda man kan försöka göra är att göra så många som möjligt nöjda, och det är aldrig enkelt.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Inte enligt Lexin eller DSSO .

Där ser man.


   
SvaraCitera

näääää de gör så gott de kan


   
SvaraCitera