Aviseringar
Rensa alla

Hyckleri.


Ämnesstartare

EnSnubbe:
Som jag förväntade mig så blev jag utmålad som inavlad bonde och sverigedemokrat. 

vem har påstått det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:
Som jag förväntade mig så blev jag utmålad som inavlad bonde och sverigedemokrat. 

det jag ville ha sagt är att man kan bo vart man vill och vara anti-sd. varför skulle de vara hyckleri? Jag skulle själv kunna bo i ett rikt område och vara anti-sd. Är de hyckleri det med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

vem har påstått det?

Du nämnde direkt SD trots att jag inte har skrivit någonstans att jag stödjer dom. Och sen skriver dazed: Själv tycker jag det är roligt med alla från isolerade byhålor som tycker att invandring är det värsta fenomen som finns i sverige när de själva aldrig pratar med någon som inte är 14:e generation Gagnefsbo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

Du nämnde direkt SD trots att jag inte har skrivit någonstans att jag stödjer dom. Och sen skriver dazed: Själv tycker jag det är roligt med alla från isolerade byhålor som tycker att invandring är det värsta fenomen som finns i sverige när de själva aldrig pratar med någon som inte är 14:e generation Gagnefsbo.

behöver väl inte vara en pik mot dig? Många här har svarat att de inte anser att det är hyckleri. och jag förklarade mina anledningar utan att påstå något om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Förstår dock inte varför man ska dra in SD och inavlade bönder då den här tråden inte har något att göra med det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

Förstår dock inte varför man ska dra in SD och inavlade bönder då den här tråden inte har något att göra med det. 

Har inte SD något med invandring att göra?! Jag körde bara en parallell om frågan. Jag förklarade ju även på vilket sätt jag inte anser det att vara hyckleri.


   
SvaraCitera