Aviseringar
Rensa alla

Hygiensfråga perfym elr utan.


Ämnesstartare

Jag använder Perfym fri deo och undrar om det ger samma resultat som den med perfym och samma sak med shampo o allt sånt.


   
Citera

det beror ju på va man menar med samma resultat du kommer ju inte lukta gott av parfym men annars funkar det väl bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså min pappa är allergisk så jag har inte så mycket val men jag undra vad de negativa är [tard]


   
SvaraCitera

Ja. Det är inte parfymen som gör dig ren.


   
SvaraCitera

oliver_953:

asså min pappa är allergisk så jag har inte så mycket val men jag undra vad de negativa är [tard]

att det inte finns parfym... men du kommer inte lukta mer svett för det tror jag men jag vet inte. det är ju inte så att man inte blir ren av parfymfritt schampo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tjejer gillar ju killar som använder parfym mer [cute]


   
SvaraCitera

Nä, luktar man bara fräscht så är det lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja luktar mögel ibland, tror de kan vara min jacka. [cute]


   
SvaraCitera

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol när ja var på en fest så sa en kille på 5bast
- Du luktar mögelost
Min bror vittnade det och sa det till min bästa kompis. Och han har sagt det till flera andra och ett tag var jag kallad för Mögel, mögelost.
Ibland känner jag lukten av mögel. Men jag kan inte riktigt lista ut vad det är. [rolleyes]


   
SvaraCitera

oliver_953:

ja luktar mögel ibland, tror de kan vara min jacka.

då är det ju inte du som luktar så[crazy]

ont: smörj in dig
man luktar asgott.
inte för att jag pallar göra det varje gång eller ens varannan... Men, då slipper man oftast oroa sig iaf... Om man har rena kläder, dvs.


   
SvaraCitera

oliver_953:

lol när ja var på en fest så sa en kille på 5bast
- Du luktar mögelost
Min bror vittnade det och sa det till min bästa kompis. Och han har sagt det till flera andra och ett tag var jag kallad för Mögel, mögelost.
Ibland känner jag lukten av mögel. Men jag kan inte riktigt lista ut vad det är

är du våg?
kopplar mitt antagande av ditt beteende väldigt mycket till mig själv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I min klass köper folk kläder för 1000 kr per plagg o har på sig de i flera veckor :p


   
SvaraCitera

oliver_953:

I min klass köper folk kläder för 1000 kr per plagg o har på sig de i flera veckor :p

vet, tänker också på det
jag köper ganska billigt men mycket, så slösar väl en hel del... Men är åtminstone ren.
ok, jag slarvar med håret, men wtf.


   
SvaraCitera

hallå kan du svara på min fråga eller?!


   
SvaraCitera