Aviseringar
Rensa alla

Hyllningstråd till Carolineelisabeth95


Ämnesstartare

elverpigen:

Nä alltså jag säger inte att någon förtjänar "hat" men tanken slog mig, hur mäter man? Förtjänar jag hat? Förtjänar ***** hat? Osv. Obs du behöver inte utvärdera mig. (Woho guldstjärna för förtydligandet)

Hm jag vet inte men jag antar att man måste börja med att definera hat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag driver.

Haha ah okej, trodde faktiskt inte det först.

Carolineelisabeth95: Tack Patrick :*

Varsågod! 🙂
Fast din ":)" räckte allt. Hoppas inte tråden blev för fjantig eller så bara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha ah okej, trodde faktiskt inte det först.

Varsågod! 🙂
Fast din ":)" räckte allt. Hoppas inte tråden blev för fjantig eller så bara...

Nej den är jättebra ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Nej den är jättebra ^^

Gott! Då är jag nöjd 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caroline skulle passa som skådespelare i reklamfilmer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:
caroline skulle passa som skådespelare i reklamfilmer. 

Vilken slags reklamfilmer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Vilken slags reklamfilmer?

typ sådana. 


   
SvaraCitera

Ska lära henne att inte vara Sverigedemokrat

E

ett hårt jobb, men det verkar som att ingen annan på det här JÄVLA forumet tar sitt ansvar där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En typisk medelklassbrud som påstår sig vara överklass och som anser att Linköping är världens mittpunkt. Nej tack. 

Reggar man här och skriver dåligt formulerade åsikter, helt utan perspektiv på livet, så får man räkna med reaktioner. Fattar inte varför det ska vara så jävla puttinuttigt så fort det är en söt tjej det handlar om. Hon är här på samma premisser som alla vi andra.


   
SvaraCitera

Tula:
En typisk medelklassbrud som påstår sig vara överklass och som anser att Linköping är världens mittpunkt. Nej tack. 

Reggar man här och skriver dåligt formulerade åsikter, helt utan perspektiv på livet, så får man räkna med reaktioner. Fattar inte varför det ska vara så jävla puttinuttigt så fort det är en tjej det handlar om. Hon är här på samma premisser som alla vi andra.

Precis som nån som växer upp under dåliga ekonomiska förhållanden och hej och hå..Så har hon växt upp under "dåliga" åsikts-förhållanden.
Varför inte hjälpa henne inse det vänligt istället för att hamna i ett  attackerande läge.
Man ska vara snäll här i livet.


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Precis som nån som växer upp under dåliga ekonomiska förhållanden och hej och hå..Så har hon växt upp under "dåliga" åsikts-förhållanden.
Varför inte hjälpa henne inse det vänligt istället för att hamna i ett  attackerande läge.
Man ska vara snäll här i livet.

Kör på


   
SvaraCitera

elverpigen:

Kör på

Orkar inte.


   
SvaraCitera

Vilket gör mig till en dålig människa, men det är alla. Förutom Jesus. Jesus kunde minsann! 


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Orkar inte.

Men peka ut andras brister kan du 😉


   
SvaraCitera