Aviseringar
Rensa alla

i den cypriotiska vårvärmen


Ämnesstartare

ska Los Blancos skaffa sig ett bra utgångsläge inför returen i Madrid!

lite små läskig och ovis match ikväll. klart man blev nöjd över att se Madrid få den lättaste lottningen men sådana här lag ska inte underskattas. de har allt att spela för och inget att förlora medan Madrid har allt att förlora och har pressen på sig. blir spännande. dock tror jag på en stabil 2-0 seger till Real

iHala Madrid!

sedan är det väl också benfica-chelsea idag. rätt ointressant. heja chelsea


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

bump för fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu hoppas man fan på Serie A och Milan, mot vinst för fan! Forza!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

dock tror jag på en stabil 2-0 seger till Real

Du hade delvis rätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nu hoppas man fan på Serie A och Milan, mot vinst för fan! Forza!

ja kunde faktiskt blivit vinst om Robinho hade vetat hur fan man gör mål, makalöst dålig fotbollsspelare det där. är Pato skadad eller varför får han inte spela?

dock ett helt okej resultat för milan. viktig att hålla nollan, inte omöjligt att göra mål i barcelona

passaro:

Du hade delvis rätt!

haha tack, är rätt nöjd med min tippning faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja kunde faktiskt blivit vinst om Robinho hade vetat hur fan man gör mål, makalöst dålig fotbollsspelare det där. är Pato skadad eller varför får han inte spela?

Så jävla dåligt avslut att det inte finns. Bolljäveln hamnar utanför San Siro, istället på, helst i mål...

Pato är iväg till USA och får specialbehandling.

Kommer bli svårt att näta på Camp Nou.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Så jävla dåligt avslut att det inte finns. Bolljäveln hamnar utanför San Siro, istället på, helst i mål...

mm verkligen katastrofalt asså, perfekt jävla läge asså. usch jobbigt utan Pato, tycker synd om honom. när han inte är skadad måste han få spela

jo fast går ju. Barcas försvar har iår darrat. Granada gjorde fan 3 på där här om veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mm verkligen katastrofalt asså, perfekt jävla läge asså. usch jobbigt utan Pato, tycker synd om honom. när han inte är skadad måste han få spela

Grejen är dock att han får speltid när han väl är frisk, men så fort han får det så går han och blir skadad - och blir borta i x antal veckor. Och så börjar det om sådär hela tiden.

Sant. Dock är detta CL, då spelar de på en annan nivå, dock skall sägas att Milan har verkligen lyckats med något inget annat lag har gjort på länge, i CL-sammanhang; att verkligen ställa till det för Barca. Vinner man mot Barca så tror jag att man faktiskt går till final.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Grejen är dock att han får speltid när han väl är frisk, men så fort han får det så går han och blir skadad - och blir borta i x antal veckor. Och så börjar det om sådär hela tiden.

får han speltid? jag följer inte milan supernoga direkt och vad jag har hört så får han sällan speltid och är inte överens med klubben och borde lämna så han inte förstörs.

jo klart. Barca kan ju sina grejer och kommer inte släppa till mycket. Milan måste spela som de gjorde från början i onsdags och hoppas på liknade lägen så man kan ta ledningen. de behöver leda matchen och sätta mer press på barca.

haha nja får se. jag ser chelsea som ett jättehot i CL. de riskerar ju att missa CL platsen i ligan så de måste vinna CL för att spela CL nästa år. sen verkar de ha återfått sin moral. klart är det att Milan-Chelsea blir en bättre semifinal än Barca-Chelsea


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

får han speltid?

En del iaf, dock har Pato tappat otroligt mycket. I början var han en lovande talang, potential för att bli en av de bästa, men något hände. Han har sina bra stunder, men är alltför ofta för ojämn och hans spelförståelse är i samma liga som en femårings.

Kommer att bli intressant. Milan behöver, som de gjorde igår sätta stor press på Barca redan i början, få till chanser; kommer att gå lättare att få till om några ordinarie är tillbaka. Samtidigt måste de få till det utmärkta försvarsspelet som de hade. Det som italienska lag är absolut bäst på - att spela förssvarsspel, och som Milan gjorde det, var en fröjd att se; inget tråkigt försvarsspel a la parkera framför mål, utan det var verkligen en fröjd att se på.

Tror inte riktigt på Chelsea, faktiskt. Känns dock rätt öppet där, Milan och Barca, kan gå hur som helst där och sedan har vi Bayern och Real.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

En del iaf, dock har Pato tappat otroligt mycket. I början var han en lovande talang, potential för att bli en av de bästa, men något hände. Han har sina bra stunder, men är alltför ofta för ojämn och hans spelförståelse är i samma liga som en femårings.

sant men han är Pato. vi såg hur snabbt det gick på Camp Nou sist gång. ska milan vinna måste han spela och inte Robinho. Pato är fortfarande ung och förtjänar chansen och självförtroende, jag tror på honom.

ja höga pressen är ett måste, måste få Barca ur balans och störa dem direkt. mm verkligen, nu är ju Van Bommel tillbaka iaf. jag läste att Pato kan vara med och sen om Abate eller Silva är med vetefan men de hade behövts. och hur gick det med Nesta? mm får verkligen hoppas de lyckas med det försvarsspelet.

haha jag tror på Chelsea. minns när Mou sparkades och grisen Avram Grant tog över så kom de ju till final. Milan tror jag Chelsea kan klara om nu Milan grejar det men Barca blir för svårt. får se. mm Bayern-Real är vidöppet men Real borde la vara favoriter, Bayerns försvarsspel är inget att hurra för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ska milan vinna måste han spela och inte Robinho. Pato är fortfarande ung och förtjänar chansen och självförtroende, jag tror på honom.

Det håller jag med om.

patrick bateman:

och hur gick det med Nesta? mm får verkligen hoppas de lyckas med det försvarsspelet.

Skadade sig, men vet inte hur allvarligt, får se om han är med i helgens ligamatch.

patrick bateman:

grisen Avram Grant

haha

Ja, jag tror nog att Real klarar av Bayern. Kommer bli intressant detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det håller jag med om.

[smile]

passaro:

Skadade sig, men vet inte hur allvarligt, får se om han är med i helgens ligamatch.

okej. jo, hoppas bara han är hel tills på tisdag

passaro:

haha

Ja, jag tror nog att Real klarar av Bayern. Kommer bli intressant detta

[bigsmile]

verkligen. kommer nog bli jämnt och spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

okej. jo, hoppas bara han är hel tills på tisdag

Tror att han spelar, Silva är dessutom tillbaka, samt Pato!

Vad tror du om ikväll? Jag tror att de har en chans om de gör ett mål tidigt, men nog fan skall det gå. Vilken jävla match det kommer att bli. Bara att kötta som fan!


   
SvaraCitera