Aviseringar
Rensa alla

I den här tråden uppmärksammar jag er


Ämnesstartare

hej jag vill inte heller städa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag brukar ba gnugga in. aldrig speglat :$

vilken färg ska det bli??

Ska ju ba färga utväxten nu. Vanliga ljusbrunrödaktiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
vad mysigt. borde också ha en katt att gosa med

Du kan sno grannens katt Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gic dåligt på högskoleprovet idag, fick högre än medel för first timers iaf men ändå dåligt

TREAST ME ISOLA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Du kan sno grannens katt Mycket glad

elakt ju :$ men jaa, ville att den skulle stannat kvar en stund 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
vad mysigt. borde också ha en katt att gosa med

Kolla katthem mvh tycker också
fast det är ju dyrt med försäkringar och annat

iddqd:

hej jag vill inte heller städa

Säg nej till städningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

det gic dåligt på högskoleprovet idag, fick högre än medel för first timers iaf men ändå dåligt

TREAST ME ISOLA

Äsch du var duktig ändå! Kram söthibis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Kolla katthem mvh tycker också
fast det är ju dyrt med försäkringar och annat

har låg hyra osv, skulle nog ha råd! däremot hyr jag ju i andrahand och vet ej vad hon tycker om att jag ska ta hit ett djur + kanske elakt att ha en kisse på typ 30 kvm 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
har låg hyra osv, skulle nog ha råd! däremot hyr jag ju i andrahand och vet ej vad hon tycker om att jag ska ta hit ett djur + kanske elakt att ha en kisse på typ 30 kvm 🙁

Mjo och hur du ska göra när du flyttar osv. Fast jag tror att man kan ha katter på en ganska liten yta om katten är rätt gammal och man har klösmöbler, aktiveringsleksaker och ägnar mycket tid åt katten. Kanske kan hen gå i  koppel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mjo och hur du ska göra när du flyttar osv. Fast jag tror att man kan ha katter på en ganska liten yta om katten är rätt gammal och man har klösmöbler, aktiveringsleksaker och ägnar mycket tid åt katten. Kanske kan hen gå i  koppel.

ja precis 🙁 får nog vänta tills jag har ett förstahandskontrakt iallafall, och när robin gått med på kattägarskap :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

ja precis 🙁 får nog vänta tills jag har ett förstahandskontrakt iallafall, och när robin gått med på kattägarskap :$

Mm det där sista är viktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske kan ni vara jourhem åt katthem ett tag, så ni får testa på utan att binda upp er för mycket liksom.


   
SvaraCitera