Aviseringar
Rensa alla

I-landsproblem


Ämnesstartare

2.det tar för långt tid att koka upp vatten på spisen
en lösning kan va vattenkokare(y) TOMTE JA HAR VART SNÄLLLLL!
då kommer vi till i-landsproblem 3...

3. tomten kommer inte till mig på julafton längre :((((


   
SvaraCitera

Att jag måste göra en fördjupning i samhäll B [cry]


   
SvaraCitera

att jag har fått näckspärr[cry][cry][cry]jag går omkring som ett cepe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dålig kvalitet på internettrådar.
Denna inkluderad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni vet när folk har 2 ytterdörrar och man inte vet vilken man ska ta, när man tillsist bestämmer sig för en dörr lyckas det alltid vara fel endå [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cp politiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inte tillräckligt många fina hästar i sthlm </3


   
SvaraCitera

analsmärtor (när man är grymt bajsnödig får man de) när man har alldeles för långt till toan och man knappt kan gå för att dom är så intensiva.

wannabevardagsbajs.blogg.se​wannabevardagsbajs.blogg.sewannabevarda​gsbajs.blogg.sewannabevardagsbajs.blogg​.sewannabevardagsbajs.blogg.se​wannabevardagsbajs.blogg.sewannabevarda​gsbajs.blogg.se


   
SvaraCitera

wannabevardagsbajs:

analsmärtor (när man är grymt bajsnödig får man de) när man har alldeles för långt till toan och man knappt kan gå för att dom är så intensiva.

HAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH
Dagens!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man får isbitar i colan på t.ex donken, så måste man dricka den jättefort eftersom annars smälter isen och det blir utspädd cola = vidrigt. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att te alltid är för varmt för att drickas på en gång, så stället man ifrån sig det och så hittar man det någon timme senare alldeles kallt och äckligt ...


   
SvaraCitera

Jag åt för mycket så att jag känner mig för mätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick bara svagt mvg på fysikprovet[cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har delikat lyxglass i min frys, men jag har redan avnjutit en stor portion tidigare idag. Jag är rädd att fler gräddiga excesser skulle kunna ha en negativ inverkan på min vikt. Problemet är bara att mitt tilltänka substitut,fullkornbröd med keso och grönsaker, känns så jävla lame. Vilket dilemmmma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera