Aviseringar
Rensa alla

I'm in some deep shit. Sökte inte gymnasium


Ämnesstartare

Okej jo visst, jag sökte till ett gymnasium förra året och kom in. Hurray! Problemet ligger inte i det. Problemet ligger i att jag valde helt helt helt fel linje, och framför allt helt fel skola. Jag vill byta, komma bort därifrån. Det här kom jag inte på i tid så någon gymnasieintagning hann inte kontaktas. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Borde jag ringa gymnasierna jag kan tänkas gå på, även fast den linjen jag är intresserad av har minst 40 reserver? Finns det ens någon pytteliten chans som svarar mot att jag skulle kunna komma in? Jag har betygen. Som sagt. I'm in some deep shit.

[chocked]


   
Citera

alohaa:

I'm in some deep shit.

Tror du e rätt djupt 🙁
men vilken linje går du?
det finns ju hur mycket som helst man kan bli inom alla linjer.. nästan alla. typ alla.


   
SvaraCitera

alohaa:

Finns det ens någon pytteliten chans som svarar mot att jag skulle kunna komma in?

alohaa:

betygen

har du bättre betyg än de där reserverna så kan det ju hända att de släpper in dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men den är sanslöst tråkig. Går språk. Spyr på allt som har med språk att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

kan det ju hända att de släpper in dig

Jag tänker ringa dom imorgon. Och kräva en plats. Fyfan vad jag ska böna och be [rolleyes]


   
SvaraCitera

alohaa:

Fyfan vad jag ska böna och be [rolleyes]

erbjud dig att komma och träffa dem på plats och ta med ditt betygsdokument från högstadiet


   
SvaraCitera

Får önska dig lycka till angående morgondagen då 🙂


   
SvaraCitera