Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden


Ämnesstartare

Här kan ni skriva era små tankar. De som är för små för att skapa en tråd om, men för stora för att bara låta passera.

Kommer på mig själv att leta efter en passande tråd för just såna här tankar hela tiden. Nu tar jag saken i egna händer (hähä) och gör en själv!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror att filmen Gullivers resor faktiskt kan vara bra, den som det görs reklam för på spotify.

Insåg nu att jag kanske lagt denna tråd i fel forumdel.

Jag har ont i mitt ben och vet inte varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter vatten är mjölk det göttigaste att dricka. MmMmMMmmm!

När jag försöker röra mig så tyst som möjligt väsnas jag alltid mer istället. [sad]
Stängde nyss köksdörren superyeahtyst för att sedan få en spasm i foten och sparka till den.


   
SvaraCitera

<tanke>Idag vill jag inte jobba. Det ville jag inte igår heller. Vissa dagar vill man bara inte.</tanke>


   
SvaraCitera

Fan vad gott det hade varit med omelett nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad sugen jag blev på omelett nu när Egyptologen skrev det.


   
SvaraCitera

Fan vad jag skall avyttra fekalier och skriva ett jävligt tråkigt referat av en tråkig artikel om Facebook och lyssna på Mika nu. Sedan skall jag äta macka med tahini och hallonsylt och dricka sojamjölk. Återkommer i nästa liv. [love]


   
SvaraCitera

Fick 1 samtal kl 7 imorse ifrån ett äldrevårdshem pga att jag igårkväll sökte sommarjobb hos dem. Tycker nu det är jobbigt att jag måste ringa tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är minsann lite snurrig idag. Sätta mig ner och andas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på hur jag göra med mina växter, en behöver planeters om i ny jord, tror jag... jobbigt.

Min garderobsblomma har blivit helt galen, växer mycket och en stor klump av rötterna sticker upp ovanför krukan. Men det ven verkar trivas :s Har inget större att plantera om den i, funderar på att skippa innerkurkan och planerat i ytterkrukan och sen vattna försiktigt...


   
SvaraCitera

Pendulum:

Fan vad sugen jag blev på omelett nu

Gjorde en feting-omelett. Den var god [smile]


   
SvaraCitera

attjag borde ringa massor av företag, men att jag verkligen, verkligen inte vill. har t o m drömt mardrömmar om det :C


   
SvaraCitera

antrax:

sedan få en spasm i foten och sparka till den.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu måste jag snart gå.
Varför sätta upp dumma spärrar i hjärnan?
Hur svårt är det?
Nej just det.
Dumfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onsdagar är konstiga dagar. Slutar tidigt, men det är bra. Jag älskar att träna, tänker på det hela tiden. Idag hade vi träningslära, och det är helt klart det bästa på hela veckan.


   
SvaraCitera