Aviseringar
Rensa alla

I need some advice


Ämnesstartare

heej, nu är det så att jag börjat skriva med en kille.. Han bor typ 100 km bort. Asså jag typ föll för honom direkt. vet inte om han känner samma, men det känns lite så. Han typ började skicka hjärtan osv. Han typ skojar hela tiden osv. lika gamla. Men ibland svarar han direkt, men ibland tar det typ 5-8/9 timmar. Vi har skrivit varje dag i typ 4 dagar kanske, och han skriver med typ så långt mellanrum en gång om dagen, sen typ 2-3h mellanrum en gång. sen hela tiden typ. Bara undrar, varför gör han det? är det för att han har ett liv till skillnad från mig eler vill han inte ha för mycket kontakt? kanske lite blåst fråga men.. och asså är det BARA jag som vill skriva hela tiden? även om jag itne har något att säga? jag typ längtar till att han ska svara. vi är 15 btw. Vad är tecken på att han skulle vara intresserad osv eller så? ni fattarrr. åh vad ska jag tänka på? jag lyckas alltid skrämma bort alla.. :3


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hehe sen så om han svara efter så långt tid, hur länge ska jag vänta med att svara? sen ibland kan det bli lite såhär vi har inget att prata om, hur ska jag hitta något att prata om? vill inte att han ska se mig som en noob haha, tips snälla 🙂


   
SvaraCitera

Ibland är han upptagen och ibland inte, kan vara något i skolan han jobbar med, eller så kanske han sover.


   
SvaraCitera

Han håller väl på med annat helt enkelt. Alla är vi olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime:
Ibland är han upptagen och ibland inte, kan vara något i skolan han jobbar med, eller så kanske han sover.

Sover mitt på dagen i skolan? Skulle väl inte tro det men visst :'D


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

Sover mitt på dagen i skolan? Skulle väl inte tro det men visst :'D

Tänkte mer på kvällen...


   
SvaraCitera

Ibland kan man inte svara på direkten. Det kan inte jag heller och jag hatar när folk förväntar sig det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Ibland kan man inte svara på direkten. Det kan inte jag heller och jag hatar när folk förväntar sig det.

Nej det är klart, men 8h?


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

Sover mitt på dagen i skolan? Skulle väl inte tro det men visst :'D 

Då han är i skolan får man väl förmoda att han studerar och kanske inte riktigt har tid för SMS-konversationer.


   
SvaraCitera
oINRIo

jag är en sån som inte brukar svara, även om de är min pojk..
Har några anledningar och de är att jag inte orkar, att jag inte märkt(om de är sms lr så), har inte tid, eller så sover jag :oD
(Oftast så leker jag lite independent bitch)


   
SvaraCitera

Fråga om hans kik eller liknande. Så kan ni hålla kontakten mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oINRIo:
jag är en sån som inte brukar svara, även om de är min pojk..
Har några anledningar och de är att jag inte orkar, att jag inte märkt(om de är sms lr så), har inte tid, eller så sover jag :oD
(Oftast så leker jag lite independent bitch)

Hahah Aa okej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Fråga om hans kik eller liknande. Så kan ni hålla kontakten mer.

Vi skriver på kik 🙂


   
SvaraCitera