Aviseringar
Rensa alla

I skolan..


Ämnesstartare

När jag gick i ettan på gymnasiet träffade jag på en lärare en sen fredagkväll. Vi skulle diskutera mitt betyg i Samhällskunskap, vi gick till ett enskilt grupprum och började prata. Eftersom jag hade varit oseriös den här terminen fick jag ett svagt godkänt, något som senare den kvällen kom att förvandlas till något vackert och underbart...Jag frågade vad jag kunde göra för att stärka mitt svaga betyg till nästa termin. Han började med att säga att jag var tvungen att förbättra min anal-ytiska förmåga, men jag visste inte direkt hur jag skulle tolka det. Jag började långsamt att röra mig neråt, mot hans inre lår, varav hans ögon genast gick i kors. Jag kände hans eregerade penis innanför byxan, och jag greppade den hänsynslöst.
Han förstod genast vad som väntade, och slickade sig om munnen. Jag var vid detta laget lika våt som amazonas djungel, och man kunde nästan höra niagarafallets massiva frustanden.
Efter en tid av oralsex tog han upp sin kondom som han hade för avsikt att änvända idag och började långsamt och försiktigt penetrera mig, både jag den "mystiska" läraren var i helt extas och jag blev bara mer sexuellt upphetsad av hans brutala frustande.

Efter ett tag kom han i mitt ansikte och akten var över, jag förstod att mitt betyg var säkrat vid det här laget och gick till damtoan för att tvätta av mig hans säd. (Med rädslan att bli upptäckt givetvis. det såg nog lite kletigt ut, hihi)

När jag senare gick hem den kvällen kände jag mig euforisk och fylld av lycka. Det svenska skolsystemet har jag satt på prov förr, men den här upplevelsen tar nog allt med hästlängder.

Denna händelse påverkade mitt sexliv extremt och efter den där dagen har jag bara sex med äldre män, jag undrar, har något liknande någonsin hänt er? och i sådanna fall vad?

Cheers/Lina


   
Citera
Ämnesstartare

höhö[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera
Papper

ÅH fan, så den var sann också? :O


   
SvaraCitera

haha, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla har vi väl varit med om det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera