Aviseringar
Rensa alla

I tvättstugan


Ämnesstartare

Jag har det bra med min man, Lars. Men han jobbar hela sommarna, så jag har ingen att knulla med. Det börjar alltid med att jag och min man knullar i trädgården, den första veckan. Men sedan ska han iväg och jobba, på något hus nånstans. Men som tur var, har jag en hunk till granne. Robban. Jag sak berätta första gången våra kroppar möttes..

Jag hade klätt upp mig lite väl utmanade , och jag var lite nervös vad grannarna tyckte. Jag hade en kort kort klänning, ingen bh, och inga trosor. Jag hade inga trosor för det passade bättre, när man hade tights. Men i alla fall, jag placerades brevid Robban. Efter ett par glas kände jag en hand på mitt lår, som långsamt smekte det. Ett glas till, och handen var uppe mellan benen. Då klarade jag inte av mer. Jag ställde mig upp, och sa någoting om att tvätten, och Robban följde efter. Jag sprang ändå till tvättstugan, och när väl Robban var inne slet jag av mig klänningen, och hans skjorta. Han var en riktig hunk, han.
Sedan drog han ner gylfen, och jag såg ett präktigt stånd. Jag satte mig en ner på huk, och började suga av honom. Först bet jag lite lätt kukhuvudet, och sedan sjönk jag ner lägre. Slickade, och sedan sög jag som en klubba. Han stönade högt. Men sedan la jag mig ner , och han började pulla mig. Jag stönade, och kände sedan något vått. Han smörjde in mig med något, troligtvis shampo. Jag stönade, och han började slicka min fitta.
"Vad våt du är.." viskade han .
Jag svarade inte, utan tryckte hans ansikte närmare min fitta. Han slickade, och kysste den. Sedan tryckte han in penisen i min fitta, och jag skrek av välbehag.
Men sedan knackade det på dörren och vi slutade.

[tard]


   
Citera

Sweeties:

shampo

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sweeties:

Jag stönade, och kände sedan något vått. Han smörjde in mig med något, troligtvis shampo. Jag stönade, och han började slicka min fitta.

Smörjde han in din fitta i schampo och slicka den sedan? [chocked]


   
SvaraCitera

Naaaaajs, precis vad alla vill vara med om, men nu fan tror jag att det är vått här hos mig.


   
SvaraCitera

Jag nös. Den här var inte intressant.


   
SvaraCitera