Aviseringar
Rensa alla

Ibland blir man för pushig och på.


Ämnesstartare

att vara för på, ringa, sms, skriva på msn/bdb osv ständigt och varje dag är ett big no no.

låt det ta sin tid bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

att vara för på, ringa, sms, skriva på msn/bdb osv ständigt och varje dag är ett big no no.

Jomen precis! Hittills har jag iaf skött mig väl, I just hope that I'll don't slip lixom.

Låter jag det ta sin tid så lär han känna mig långsammare och nogrannare också... Det är bara bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/Care


   
SvaraCitera

Hmm. varför gör du inte så att du skriver ner allt på ett papper. Just nu verkar du va till dina sinnensfullabruk o vet hur du inte ska bete dej. Skriv på ett papper typ:

Nästa gång jag dejtar o är på G skall jag inte vara för på. Det kommer skrämma upp personen och jag kommer bli dissad.[no-no]

o lägg den i nån låda så kan du läsa.


   
SvaraCitera

jag har en tendens att också vara klängig [sad]

med det vill jag ha sagt att vi verkar passa ihop [blush]


   
SvaraCitera

Violine:

Ibland så kan jag bli väldigt pushig och väldigt på när jag faller för någon

Jag har haft presic samma problem, men helt enkelt så är det inte så mycket du behöver tänka på.. det viktigaste är att du är dig själv även om det kanske skulle skrämma iväg personen.. med logiskt tänkt så varar inget som man låtsas (= bara ett litet tips


   
SvaraCitera

Jag _avskyr_ när tjejer överdriver med att visa sin affektion för en, speciellt för tidigt. Det var till exempel en tjej som jag gillade och som gillade mig. När det till slut kom fram att båda gillade varandra blev hon lite väl närgången. Inga problem i det, det ska gå till så, men det ska fan inte gå till överdrift heller. Gjorde att hennes elegans försvann helt, och jag backade ur.


   
SvaraCitera

Tjejen får vara på men då måste hon vara utmanande också.

Jag spelar inte spel på easy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solid:

Gjorde att hennes elegans försvann helt, och jag backade ur.

Men haha, överdrivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv så lyckas jag alltid göra så allt som håller på att utvecklas till en relation rinner ut i sanden genom att inte vara tillräckligt engagerad eller aa på [confused] fattar ej vad jag sysslar med förlorar mycket på det här måste lära mig.
men varför måste allt gå så fort [confused] hellre att det går långsamt. tänker inte slänga in mig i ett förhållande där jag inte vet om jag tycker om personen i fråga på riktigt.

nää fy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera