Aviseringar
Rensa alla

Ibland drömmer jag om mitt ex?


Ämnesstartare

Normalt? Ibland när jag sover drömmer jag om mitt ex? Betyder det att jag inte har kommit över mitt ex och älskar han?


   
Citera
Ämnesstartare

du vet nog själv vad du känner. ibland drömmer man om människor och saker men d betyder inte ett skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla byt profilbild Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du inte menar dagdrömma så betyder det ingenting.
jag kan drömma om en massa skit som antagligen bara handlar om att hjärnan plockar lite minnen här och var och försöker skapa en mening av det.

en gång när jag var 16 drömde jag att jag hade sex med min mamma, fatta den ångesten jag hade när jag vaknade. tror dock aldrig att det hade att göra med att jag vill ha sex med morsan utan mer en bad shuffle av hjärnan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe: snälla byt profilbild Gråter

jag hatar den också:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox: en gång när jag var 16 drömde jag att jag hade sex med min mamma, fatta den ångesten jag hade när jag vaknade.

Fyfarao har också drömt liknande, fick nästan "våldtäktsduscha" efter den drömmen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur länge sen


   
SvaraCitera

drömmer ibland om min första pojkvän och typ tror att jag blivit tillsammansmed honom igen. vaknar och är jätteförvirrad, min nuvarande pojkvän och han har väldigt få saker gemensamt... hjärnan hittar på konstiga saker ibland 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten:
Normalt? Ibland när jag sover drömmer jag om mitt ex? Betyder det att jag inte har kommit över mitt ex och älskar han?

Har läst att när man drömmer mycket om en person betyder det att han/hon saknar dig. Så han kanske inte har kommit över dig. Låter konstigt men jaa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox: Deluxe: snälla byt profilbild Gråter

jag hatar den också:/

haha okej ! Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

done


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

zox: en gång när jag var 16 drömde jag att jag hade sex med min mamma, fatta den ångesten jag hade när jag vaknade. tror dock aldrig att det hade att göra med att jag vill ha sex med morsan utan mer en bad shuffle av hjärnan

hahaha, usch vad hemskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten: done

men inte ska väl du:)
men tack:)


   
SvaraCitera

plutten:
Normalt? Ibland när jag sover drömmer jag om mitt ex? Betyder det att jag inte har kommit över mitt ex och älskar han?

Tror det händer många. Hänt mig, men det gick över efter ett tag. 
Det är väl något du har i hjärnan undermedvetet. Behöver inte betyda att du inte kommit över han. Meeeeen det kan också betyda att du inte kommit över han. Handlar väl mer om vad drömmen handlar om, vad du har för tankar dagligen, hur du hanterat separationen, er relation just nu, hur er relation var tidigare osv osv. Många faktorer som spelar roll innan man kan förstå varför man drömmer som man gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious: Handlar väl mer om vad drömmen handlar om

I drömmen så ska vi träffas utomhus. Det regnar. Jag står där, väntar och tittar mig omkring efter han. Klockan går i drömmen. Men han kommer inte.


   
SvaraCitera