Aviseringar
Rensa alla

Ibland förvandlas katter till "CP-stadiet"


Ämnesstartare

Är det bara jag som haft katter med detta beteende lr e det andra som känner igen sig. Mina bebisar får väldigt ofta ett "ryck" jag ska beskriva det så bra som möjligt.

De mjauar konstigt och rör sig snabbt och springer fram och tillbaka i lägenheten jättesnabbt. De blir svarta i ögonen.
Typ MjauUuuUuuUUU....

Och så sätter de sig som de ska jaga ett byte men de springer ju bara runt runt runt.

Sen om man ska klappa dem i det "Cp-stadiet" så nej det går inte då flyr de.

Sen blir de som vanliga igen.

Jättekonstigt tkr jag. Ibland e det så jobbigt så den yngsta drar ner grejer i sitt lilla språng. Springer så snabbt som de blir som i serier att han halkar på mitt ofta väldigt rena nyskurade golv.

Vad är detta?


   
Citera
Ämnesstartare

Nja mer ett dampläge då den dyker mot fötterna på en med avsikt spilla så mycket blod som möjligt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

ett dampläge då den dyker mot fötterna på en med avsikt spilla så mycket blod som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Nja mer ett dampläge då den dyker mot fötterna på en med avsikt spilla så mycket blod som möjligt. [zzz]

usch hata dampläget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

usch hata dampläget

Lite kul också men nej fyfan. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

er ju saker som inte finns. Wacko's


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som dem har det tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

De mjauar konstigt och rör sig snabbt och springer fram och tillbaka i lägenheten jättesnabbt. De blir svarta i ögonen.

Angelize:

Och så sätter de sig som de ska jaga ett byte men de springer ju bara runt runt runt.

Så blir min kisse också. Typ som att hon jagar ett spöke eller liknande. Det brukar ske vid tillagning av tex kyckling eller liknande, annars bara lite random.


   
SvaraCitera

Tror nog att det kan vara ett sätt för dom att typ underhålla sig själva eller ett försök till att bli av med lite överskottsenergi! Min förra katt kunde få sånna ryck och springa runt i hela huset och "jaga" något som inte fanns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske rastlösa och använder detta beteendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så gjorde mina katter också. Fettot klöste min syster på ryggen i förbifarten en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar detta, jamar tillbaka.


   
SvaraCitera