Aviseringar
Rensa alla

Ibland känner man sig lite extra ensam...


Ämnesstartare

Fan vad jag behöver någon just nu. Någon varm att krama, hålla om och ta på. Vad ska man göra när man känner sig så ensam oälskad?


   
Citera
Åtta

Ta på dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte skriva att jag brukar ta på min katt om jag får sådana känslor, men det hade nog låtit lite fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ta på dig själv.

Gjort, men då får jag bara mer ångest sen. Då känns livet helt värdelöst efteråt.

isola:

Tänkte skriva att jag brukar ta på min katt om jag får sådana känslor, men det hade nog låtit lite fel.

XD
men näh, klappa katten hjälper inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

men näh, klappa katten hjälper inte.

Har en magisk pussy [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har en magisk pussy [wink]

XD
okej, där fick du mig att dra på smilbanden iaf. Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

okej, där fick du mig att dra på smilbanden iaf. Tack 🙂

Har mina moments [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu kom jag på att jag hade en väldigt bra sexdröm. Men kommer inte ihåg något från den. [cry]

Edit: kommer ihåg en svart klänning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också ha sexdrömmar [cry][sad]
Drömmer bara konstiga drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man bäddar ned sig med en disneyfilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill också ha sexdrömmar [cry][sad]
Drömmer bara konstiga drömmar.

Börja skriv ned dina drömmar. Kom ihåg och försök minnas så mycket som möjligt. Då blir man till slut mer medveten om att man drömmer och kan påverka det som händer i drömmen. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Börja skriv ned dina drömmar. Kom ihåg och försök minnas så mycket som möjligt. Då blir man till slut mer medveten om att man drömmer och kan påverka det som händer i drömmen. [party]

Skriver ner dem ibland iof.
Menar du att du tänker en massa sexiga tankar hela tiden så att de avspeglar sig i dina drömmar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Menar du att du tänker en massa sexiga tankar hela tiden så att de avspeglar sig i dina drömmar?

Nej men jag kan i drömmen bli medveten om att jag drömmer och på så sätt utnyttja situationen. Saker kan utveckla sig hur jag vill. [party]

Det roligaste som kan hända är sex och att flyga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Nej men jag kan i drömmen bli medveten om att jag drömmer och på så sätt utnyttja situationen. Saker kan utveckla sig hur jag vill. [party]

Kan ibland göra så när jag drömmer läskiga drömmar.

Myksa:

Det roligaste som kan hända är sex och att flyga. [smile]

Aw. Som irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kan ibland göra så när jag drömmer läskiga drömmar.

Härligt!
Kommer ihåg en gång när jag hade en läskig dröm jag inte gillade så försökte jag vakna men då hamnade jag i en ny läskig dröm. Då försökte jag vakna igen och trodde jag vakna. jag låg i min säng i mitt rum men så började en massa läskiga saker hända. [sad]
Försökte då vakna igen (och lyckades) men kunde inte säkert veta om jag var vaken. Kanske skulle en massa läskiga saker hända igen? Det var läskigt på riktigt, att inte veta liksom. [cry]

isola:

Aw. Som irl.

Ja precis. [smile]
Nu återstår bara att göra bägge sakerna samtidigt. [cheers]


   
SvaraCitera