Aviseringar
Rensa alla

Ibland önskar jag att jag var tjej....


Ämnesstartare

Tjejer kan bli rika så jävla lätt. Det var en måttligt snygg tjej som nyligen auktionerade ut en timmes lång online-dejt på Ebay och fick 500 dollar för det... så kan inte vi killar göra. [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Japp, men det är ju ni herrar som betalar för sådant.


   
SvaraCitera

Coolt. Kanske också borde börja med sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Romantisk historia att berätta för barnbarnen, "Jag köpte en dejt med henne på ebay".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland önskar jag att jag inte var människa över huvud taget.


   
SvaraCitera

Finns säkert någon gammal rik tant som skulle kunna tänka sig att köpa en toyboy.


   
SvaraCitera

ja precis det är ju så jävla lätt att bli rik och ha värdighet kvar som tjej, absolut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde alla tjejer som endast är ute efter att bli rika gifte sig med någon 90+ gubbe med för mycket pengar på banken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

trodde alla tjejer som endast är ute efter att bli rika gifte sig med någon 90+ gubbe med för mycket pengar på banken

det räcker tydligen att online-dejta lite kvickt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser inte lockelsen i att kunna hora ut sig på ebay och förövrigt så har ju killar bättre chans att bli rika på traditionellt lönearbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

ser inte lockelsen i att kunna hora ut sig på ebay och förövrigt så har ju killar bättre chans att bli rika på traditionellt lönearbete.

Det var ju dock inget sexuellt inblandat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Det var ju dock inget sexuellt inblandat.

Jag lägger inte nödvändigtvis något sexuellt i uttrycket "hora ut sig", precis som jag kanske menar på att rolling stones "horade ut sig" när dom gjorde bilreklam osv.


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

ibland önskar jag att jag inte var människa över huvud taget.

ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Coolt. Kanske också borde börja med sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ibland önskar jag att jag inte var människa över huvud taget.

[love]


   
SvaraCitera