Aviseringar
Rensa alla

Ibland vill jag vara en alfahannenörd


Ämnesstartare

Hur slutar jag vilja detta? Gråter


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Man kan vara hur ironisk som helst, det förändrar ju ingenting. Egentligen. 


   
SvaraCitera
Saga
 Saga

Aha, kan detta förklara vf du inte gillar Stekaren kanske? 😮 du vill vara som han elr som han var när han "var på toppen utav berget"? ibland får man bara ta o leva ut sitt inre jag i måttliga mängder, annars kan man känna sig fast i det "jag" man trodde att man ville vara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte vara någon jävla individ! Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att va ""alfa"" (dubbla citationstecken för säkerhets skull) innebär inte att göra o säga saker som man tror framstår alfa, det är att göra och säga vad man vill

*alldeles för seriöst svar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland kan de ju vara bra att vara en alfahanne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gänga dig med mig. Och allt kommer ordna sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det som lockar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saga:
Aha, kan detta förklara vf du inte gillar Stekaren kanske? 😮 du vill vara som han elr som han var när han "var på toppen utav berget"? ibland får man bara ta o leva ut sitt inre jag i måttliga mängder, annars kan man känna sig fast i det "jag" man trodde att man ville vara 

Jag skiljer mellan vad folk säger och person. Ingen av oss existerar ju, så det blir ju lite absurt att ogillar något som inte existerar? Vad jag ogillar är att han sprider tankar som jag uppfattar som att han fått från massmedia på um. Med andra ord halluicationer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Vad är det som lockar? 

Egentligen är ju inget konstigt. Behöver inte sluta med det ens (insåg jag nu när jag tänkt efter lite granna vad det är som lockar). 🙂 Tänk dig hur Edward Norton är i slutet av Fight Club? Eller hur Tim Roth är i TV-Serien Lie to Me . Eller hur Akira Takizawa är I animen Eden of the East. Visste du att jag burkar ibland gå som Tim Roth gör i Lie to Me? Precis som jag ibland går som Night Elf female i World of Warcraft :PPPP . Iaf, jag tycker det är ett attraktivt sätt att vara på. Svårt att sätta exakt finger på, har du sätt någon av dom där jag räknade upp? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är de som stoppar dig att bli en alfahanne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Vad är det som lockar? 

Snygg kille, snygg bil, snyggt hus och jag kan motivera dig att ta tag i träning. Har mycket kompisar också så kommer styra riktigt stora fester, jag bangar nämligen inte för att bjuda hem folk. Bra sex också, muskelballe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Snygg kille, snygg bil, snyggt hus och jag kan motivera dig att ta tag i träning. Har mycket kompisar också så kommer styra riktigt stora fester, jag bangar nämligen inte för att bjuda hem folk. Bra sex också, muskelballe.

Nej, jag har ingen lust att vara en konsumentslav. Jesis Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Nej, jag har ingen lust att vara en konsumentslav. Jesis Skeptisk

Var det dig jag gav erbjudandet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Var det dig jag gav erbjudandet?

Jaha nu förstod jag hur du tolkade frågan. 


   
SvaraCitera