Aviseringar
Rensa alla

Ickevänner


Ämnesstartare

Jag borde egentligen inte bry mig, borde ha varit med om tillräckligt för att kunna - give it a fuck. Men det går inte att få ut ur skallen.

Känner folk igen att ni känt någon hela livet, eller väldigt länge, men helt plötsligt låtsas som att hen inte känner eller vet vem du är?

En person som börjat vara sån skrev jag till på msn ibland men denne inte svarade, tänkte mer på att han inte var vid datorn bara, men att cykla förbi och inte heja tillbaka när man hejar säger en hel del. Att en random idiot på en skola gör så, men om det är en gammal barndomsvän man aldrig varit elak mot börjar beté sig sådär.

Tack att jag fick skriva av mig ....


   
Citera

Om man testar vända på steken.
Denna barndomsvän är kanske kär i dig och försöker spela svårflörtad. [wink][wink][crazy]


   
SvaraCitera

finns gott om såna.


   
SvaraCitera

Jag är sån, fast bara med folk som jag känner igenom internet, inte direkt meningen men efter ett tag glömmer man dom[shake]


   
SvaraCitera

Colour Television:

Känner folk igen att ni känt någon hela livet, eller väldigt länge, men helt plötsligt låtsas som att hen inte känner eller vet vem du är?

Haha en hel del.. [bigsmile]


   
SvaraCitera

har aldrig hänt mig, men så har jag heller aldrig slängt mig med halvmesyrer till relationer.


   
SvaraCitera

Du är väl bara ocool.
MVH kanske den hårda sanningen


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Du är väl bara ocool.

Vem är cool? Vad är coolt?


   
SvaraCitera

Aengslig:

Vem är cool?

Image


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Jaha men såklart


   
SvaraCitera