Aviseringar
Rensa alla

Idag...


Ämnesstartare

var jag hos doktorn, jag fick besked om att jag INTE har cancer! det är skönt, just nu känns livet väldigt bra men med det sagt är det lite jag undrar.....

jag är alltså rik, snygg och dessutom fullt frisk,hur kommer det sig då att mitt sociala liv inte fungerar? mina tjejer gör slut med mig, jag får sällan mer än 10 gilla-markeringar när jag uppdaterar min facebook-status, mitt namn blir väldigt ofta nämnt sist, får typ trycka fram ansiktet mot personen som ska nämna vilka vi är för att få det nämnt.....nån annan gång än sist! i mitten, näst sist, spelar ingen roll.......bara det inte blir sist!

och er ska vi ju inte tala om, ni är ju jätterespektlösa och elaka mot mig, ni tar mig aldrig seriöst och jag får aldrig bli känd eller nånting, jag har minsann kollat in trådarna där man ska svara på en fråga med en umares namn....mitt dyker aldrig upp trots att jag sitter här dag ut och dag in för att få min röst hörd ;(


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag kan vara din tjej
kommer inte göra slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

jag får sällan mer än 10 gilla-markeringar när jag uppdaterar min facebook-status

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag kan vara din tjej
kommer inte göra slut

soft

lazertits:

[sad]

tar det ganska hårt


   
SvaraCitera
Bakric

Är du ett troll eller en osannolikt bortskämd östermalsmbrat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

,hur kommer det sig då att mitt sociala liv inte fungerar?

för att du tror att det handlar om att vara:

The Saviour:

rik, snygg och dessutom fullt frisk

liks varför skulle man tycka mindre om nåfon för att den är sjuk lr fattig?


   
SvaraCitera

Du är väl ointressant då. Pengar och utseende är inte allt.


   
SvaraCitera

The Saviour:

jag får sällan mer än 10 gilla-markeringar när jag uppdaterar min facebook-status,

du är snart bortglömd [chocked][chocked][censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Du är väl ointressant då. Pengar och utseende är inte allt.

nej men det är mycket

Macktorsken:

du är snart bortglömd [chocked][chocked][censur]

innan jag ens blivit påhittad?

Nintendos BFF:

liks varför skulle man tycka mindre om nåfon för att den är sjuk lr fattig?

för att man är en loser? jag vill inte vara det, jag vill de närmsta 30 åren iaf bara vinna vinna och vinna!

Bakric:

Är du ett troll eller en osannolikt bortskämd östermalsmbrat?

ett konspirationsoffer.....fast jag är frisk och det är skönt


   
SvaraCitera

The Saviour:

innan jag ens blivit påhittad?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

för att man är en loser?

förstår att du inte har några vänner med den attityden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

förstår att du inte har några vänner med den attityden

jag har ingen attityd, jag är snäll, ödmjuk och vänlig, men mitt sociala liv funkar aldrig och det sociala livet är viktigt för att komma nån vart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

jag har ingen attityd, jag är snäll, ödmjuk och vänlig, men mitt sociala liv funkar aldrig och det sociala livet är viktigt för att komma nån var

så den enda anledningen till att du vill ha vänner är för att du vill "komma nån vart"? :S


   
SvaraCitera
Tyrael

Nintendos BFF:

liks varför skulle man tycka mindre om nåfon för att den är sjuk lr fattig?

Fråga inte honom, fråga de oräkneliga kvinnor som tar män för deras pengar, mannen får gärna vara sjuk också, då blir det mer pengar till kvinnan efter han avlidit. [wink]

Välkommen till livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

så den enda anledningen till att du vill ha vänner är för att du vill "komma nån vart"? :S

annars kommer jag dö ung. det vill jag inte nu när jag är född med alla dessa gåvor


   
SvaraCitera