Aviseringar
Rensa alla

idag.


Ämnesstartare

Shackleby:

Wow. Jag önskar att jag också kunde få sådana tydliga signaler från tjejer. [cry]

Tycker du de är tydliga? [smile] Hoppas de är det, tror jag kan gilla henne väldigt mycket. Hon verkar vara min typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice.


   
SvaraCitera

Kul, kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Jag säger go fot it så länge det är romantiskt, men sen är ju jag lite nerd också. Hon lär ju uppskatta det oavsett om hon kastar sig i din famn eller (mot all förmodan) stammar fram ett tack.

i see ur point. men det känns ändå som att det måste vara lite tillfälla för det. egentligen behöver det ju inte vara det. men om det inte är det så känns det som om man lite säljer sig själv om det går åt helvete. för står du hur jag tänker? även om det är sjukt att tänka så, så gör iaf jag det automatiskt.


   
SvaraCitera

sockerdricka:

i see ur point. men det känns ändå som att det måste vara lite tillfälla för det. egentligen behöver det ju inte vara det. men om det inte är det så känns det som om man lite säljer sig själv om det går åt helvete. för står du hur jag tänker?

Jag tror det.. Alla har väl ett pris som man kan offra sin värdighet för och du vill inte göra det i onödan. Det är ju inte så sjukt, så länge du inte låter det hindra dig från att göra det du vill =)

Men det kan nog vara smart att vänta tills du känner att det är dags, samtidigt som det också kan vara smart att inte vänta för länge.
Du kan ju också se till att själv forma rätt tillfälle, hon behöver ju inte få reda på det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Jag tror det.. Alla har väl ett pris som man kan offra sin värdighet för och du vill inte göra det i onödan. Det är ju inte så sjukt, så länge du inte låter det hindra dig från att göra det du vill =)

precis 🙂

Lalle NÄTVANDRARNA:

Men det kan nog vara smart att vänta tills du känner att det är dags, samtidigt som det också kan vara smart att inte vänta för länge.
Du kan ju också se till att själv forma rätt tillfälle, hon behöver ju inte få reda på det..

och det är sant 😛 tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lätt att övertolka, brukar min bror säga [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera