Aviseringar
Rensa alla

Idag är det lördag och strax öppnar ica


Ämnesstartare

Mm så äre. Suttit uppe hela natten för att vara först in i butiken och handla frukt innan alla andra plockat bland den. =)

Det verkar bli en fin dag! Vad ska ni hitt på för kul idag då? Blire melodifestival och finska pinnar till kvällen?

Jaa jag inser att inte en jävel kommer skriva i denna tråden fören jag somnat så egentligen är den rätt meningslös, kände mig bara lite ensam så här på morgonen.

Hoppas ni får en bra dag allihopa!


   
Citera
Ämnesetiketter

Köp vindruvor!


   
SvaraCitera

jodå, sitter och filar motorsågskedjor .. Yolo[rolleyes]

Köp glass!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helnöt:

Köp vindruvor!

Det vore faktiskt en god frukost! Ett bra tips! Sånt gillas här i stugan.

merixè:

jodå, sitter och filar motorsågskedjor .. Yolo

åhå det är snart dags att att ge sig ut och röja lite med husqvarnan?

merixè:

Köp glass!

Funderar på det. Piggelin vore fint.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Det vore faktiskt en god frukost! Ett bra tips! Sånt gillas här i stugan.

Köp med lite till mig också så blir det prima [y]


   
SvaraCitera

El Guaje:

åhå det är snart dags att att ge sig ut och röja lite med husqvarnan?

ajjemän, måste hålla på när man har ett nytt husqvarna [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helnöt:

Köp med lite till mig också så blir det prima

Självklart jag fixar! Faxar över dem sen. Något mer som önskas nu innan jag ger mig iväg? De har himla god kassler där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merixè:

ajjemän, måste hålla på när man har ett nytt husqvarna

Förstår det, röj på! Träd kommer alltid nya.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Självklart jag fixar! Faxar över dem sen. Något mer som önskas nu innan jag ger mig iväg? De har himla god kassler där.

Är veggie, så kassler går inte med på min önskelista.
Men mangojuice, choklad och vanilj-sojayoughurt skulle fan inte sitta helt fel. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helnöt:

Är veggie, så kassler går inte med på min önskelista.
Men mangojuice, choklad och vanilj-sojayoughurt skulle fan inte sitta helt fel.

Aha på så vis. Nä du missar inte så mycket. Jag överdrev, kassler är inte så mycket att hänga i granen.

JÅh choklad, det är ju ändå lördag då får man inleda dagen med choklad om man vill tycker jag. Jag fixar, ge mig en kvart!


   
SvaraCitera

Jag gick upp nyss. Om ca 56 min och 22 sek kommer polaren och hämtar mig. Då äre dags att åka uppåt längs Road 66 som man kan kalla den. Seriematch Leksand - Västerås, inga saltapinnar men Lapin Kulta och annan öl blir det [cool]


   
SvaraCitera

Hej Guajis! Idag ska jag till Stockholmmmm. Ska bl.a gå på bio med Fingerprints. Hoppas på att träffa er sedan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Seriematch Leksand - Västerås, inga saltapinnar men Lapin Kulta och annan öl blir det

Öl slår faktiskt finska pinnar, det får jag erkänna! Hoppas det blir en trevlig resa 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Hej Guajis! Idag ska jag till Stockholmmmm. Ska bl.a gå på bio med Fingerprints. Hoppas på att träffa er sedan

Hej Storm! Trevligt! får se om jag lyckas få ordning på sömnen till kvällen men hoppas på dä! Hoppas det är en bra film 🙂


   
SvaraCitera

El Guaje:

Öl slår faktiskt finska pinnar, det får jag erkänna! Hoppas det blir en trevlig resa 🙂

Det hoppas vi alla!! [smile]


   
SvaraCitera