Aviseringar
Rensa alla

Idag är Morgonpasset i P3 tillbaka!


mens
 mens
Ämnesstartare

Som alla vet är ju morgonpasset den enda anledningen till att gå upp om morgonen (nä skoja man kan lyssna i sängen/lyssna på podden senare) och idag är sagda morgonpass tillbaka från sin sommarledighet!!!!!

Brukar du lyssna på Morgonpasset eller annat morgonprogram? Jag brukade ha på Vakna med the voice i bakgrunden medan jag gjorde mig i ordning när det gick på kanal fem men nu är det Mp i P3. Tycker att det är rätt trevligt att lyssna på något lättsamt sådär.


   
Citera
mens
 mens
Ämnesstartare

Gillar alla väldigt bra utom Kakan, Jörgen och Nour men gillar nog Martina bäst. Gillar hennes röst och hur hon är rädd för allt. Verkar vara en rätt mysig person överlag. Det är inget fel på N, K och J heller men de funkar inte så bra i detta format. Eller jo Jörgen kanske.


   
SvaraCitera

mens: Inte hört Morgonpasset/vet inte

Hur fan orkar man lyssna på podcast, man måste fan ha bättre tålamod och uppmärksamhetsspann än de som gjorde denna


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Eld och skit:

Hur fan orkar man lyssna på podcast, man måste fan ha bättre tålamod och uppmärksamhetsspann än de som gjorde denna

 Jag brukar lyssna på podcasts/radio medan jag gör andra saker så det är inte så jobbigt.


   
SvaraCitera

vet inte. lyssnar aldrig men kodjo har jag gillat när jag hört honom i andra sammanhang. nour är lite najs. kan dock inte tänka mig nått värre än att starta morgonen med soran.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

subhuman girl: kan dock inte tänka mig nått värre än att starta morgonen med soran.

Utom när Hanna kittlar honom, ska äta det han äter etc och man märker att han blir lite irriterad på riktigt. De tog ju upp att han valde att själv betala en flygbiljett till någonstans de skulle med morgonpasset bl a för att slippa åka tåg med Hanna.


   
SvaraCitera

mens:

Utom när Hanna kittlar honom, ska äta det han äter etc och man märker att han blir lite irriterad på riktigt. De tog ju upp att han valde att själv betala en flygbiljett till någonstans de skulle med morgonpasset bl a för att slippa åka tåg med Hanna.

haha, hanna verkar najs. 


   
SvaraCitera

vill också va barnsligt jobbig mot soran.


   
SvaraCitera

Finns det någon som inte är uttalad SD-hatare? Antar att det kanske är ett krav för att få
börja på SR..


   
SvaraCitera

När Özz och Soran är på radio byter jag radiokanal fortare än Thomas Haake i Meshuggah trummar.... fifan, tvi vale

Lyssnar dock aldrig på P3 längre, gjorde mycket för kanske 2-3år sedan men blivit riktig skit. 
Lyssnar bara P4 Skaraborg när jag jobbar o så, lokalt och bra/blandad musik. 
Kanske blivit gubbe men men..


   
SvaraCitera

NiklasW:
Finns det någon som inte är uttalad SD-hatare? Antar att det kanske är ett krav för att få
börja på SR..

om jag var arbetsgivare skulle jag också vara tveksam till att anställa folk som saknar slutledningsförmåga och kritiskt tänkande. 


   
SvaraCitera

Gillar inte p3.


   
SvaraCitera

subhuman girl:

om jag var arbetsgivare skulle jag också vara tveksam till att anställa folk som saknar slutledningsförmåga och kritiskt tänkande. 

Haha. När ett inlägg hade kunnat misstas för vara en parodi på hur vänsterfolk tänker, ja då vet man att det är galet.


   
SvaraCitera
Exner

subhuman girl:
vill också va barnsligt jobbig mot soran.

sanguinem:
Gillar inte p3.

Detta sammanfattar min intsällning.


   
SvaraCitera

Om typ Sean Banan eller Samir var med skulle jag lyssna


   
SvaraCitera