Aviseringar
Rensa alla

Idag är Morgonpasset i P3 tillbaka!


Gruvann:
När Özz och Soran är på radio byter jag radiokanal fortare än Thomas Haake i Meshuggah trummar.... fifan, tvi vale

Lyssnar dock aldrig på P3 längre, gjorde mycket för kanske 2-3år sedan men blivit riktig skit. 
Lyssnar bara P4 Skaraborg när jag jobbar o så, lokalt och bra/blandad musik. 
Kanske blivit gubbe men men..

Nej jag är 14 och lyssnar på P4 Skaraborg så de gör inget


   
SvaraCitera

Btw hatar kakan hermanson som pesten


   
SvaraCitera
reben

druid elr hanna
råka rösta hanna


   
SvaraCitera

say wat, det har ju gått hela sommaren, med simon och dem


   
SvaraCitera

ja usch P3 är så äckligt indoktrinerat, det var en sak som var bättre när Simon Svensson var med (sommarvikarie), han ifrågasatte det som de vanliga programledarna hade svalt med hull och hår


   
SvaraCitera

Gruvann: När Özz och Soran är på radio byter jag radiokanal fortare än Thomas Haake i Meshuggah trummar.... fifan, tvi vale

Mycket glad berätta varför


   
SvaraCitera

Äntligen Party
Personligen så gillar jag sommarvikarierna men det är inte som det ordinarie gänget!


   
SvaraCitera

subhuman girl:

om jag var arbetsgivare skulle jag också vara tveksam till att anställa folk som saknar slutledningsförmåga och kritiskt tänkande. 

tycker du jag saknar det? hatar alla partier men gillar att argumentera och ägnar mig därför inte åt hatpraktik så kan nog inte räknas som SD-hatare.


   
SvaraCitera

thl*kt N.: hatar alla partier men gillar att argumentera och ägnar mig inte åt hatpraktik så kan nog inte räknas som SD-hatare

påminner mig om en FB-post jag gjorde för ett år sedan typ..

På tal om att jag, ******, säkert ständigt misstas för Sverigedemokrat bara för att jag refuterar korkade påståenden anti-rasister och feminister jämt gör.

"jo, man får ju hela tiden försvara folk man inte håller med bara för att folk är idioter..."
- [citat från en vän]


   
SvaraCitera

Gruvann: När Özz och Soran är på radio byter jag radiokanal fortare än Thomas Haake i Meshuggah trummar.... fifan, tvi vale

Är det en slump att de enda två kurderna i svensk underhållning är två idioter? Vad är oddset på det egentligen? 


   
SvaraCitera

Gillar dock Kodjo "nu blir det färgfilm" Akolor.


   
SvaraCitera

NiklasW:
Är det en slump att de enda två kurderna i svensk underhållning är två idioter? Vad är oddset på det egentligen? 

hahah men kurder är ju bara terrorister på ett eller annat plan, det vet ju alla


   
SvaraCitera

Tickstart:

hahah men kurder är ju bara terrorister på ett eller annat plan, det vet ju alla

Min bild är tvärtom. Alla kurder jag någonsin träffat har varit kloka, trevliga och smarta. Min bild är att kurder lite är som iranier, hög arbetsmoral, en akademikerkultur osv. Det är ju det som gör hela grejen med Ismail och Nujen ännu mer bisarr. De  två som lyckats bli mediala är två idioter, möjligtvis de enda två kurderna i hela Sverige som är idioter överhuvudtaget? Snacka om osis.


   
SvaraCitera

NiklasW: Snacka om osis

du menar ISIS Blink

ja den enda iraniern jag umgåtts med var också sådär, alltså vid första anblick så verkade han ju sjukt lost alltså men vad jag hörde så är han väldigt duktig på det han gör (master studies). Tror inte jag träffat nån kurd, bara turkar.

Men ja Özz och Soran är ju.. De har ju sina agendor helt klart. Som stämmer till hundra procent överens med SR/SVT förstås.


   
SvaraCitera

Gillade dom som pratade i morgonpasset under sommaren också. De var ett supergäng de också. Kul att det finns folk som kan bju på sig själv och prata, gör ens ibland sega och dryga mornar roligare och mer positiv. 


   
SvaraCitera