Aviseringar
Rensa alla

Idag började bokrean!!!


time
 time
Ämnesstartare

Älskar böcker. Skulle dö utan böcker. Kommer antagligen dö av att en bokhylla ramlar på mig, känner jag. Ska ni shoppa loss på bokrean? 

HOWBookends.jpg


   
Citera
mynona

ingetdera! jag har köpt alldeles för mkt böcker på senare tid ändå. jag gillar bibliotek och brukar köpa böcker från second hand-butiker och tillåter mig sällan att gå in i en bokhandel. 


   
SvaraCitera

Bokrea! Och jag har över 1000 på kontot(ja, jag är ung och får månadspeng) ! Sometimes life smile at you Party


   
SvaraCitera

vem fan använder pappersböcker nu för tiden? köper dem bara när det är absolut nödvändigt.


   
SvaraCitera

betalar på fullaste allvar gärna (fast helst inte) en premium för att slippa fysiska produkter, oavsett om det gäller musik, film, spel, böcker eller i princip vad som helst. orka ha mer skit liggandes än man måste.


   
SvaraCitera

Smygstartade redan igår!!!


   
SvaraCitera
disney

Ja! Någon som har ngn bok att rekommendera?GladGlad


   
SvaraCitera

jag ska försöka hitta ett bra pris på biblen.


   
SvaraCitera

time: Nej, jag älskar att betala fullt pris!

Har i princip slutat läsa vanliga böcker ändå, läser nästan bara e-böcker.  


   
SvaraCitera

Råkade köpa fyra böcker i helgen. Inte rea. Det var egentligen onödigt men med tanke på hur löjligt glad jag blev (och fortfarande är) över inköpen så är det nog faktiskt värt. Hjärta


   
SvaraCitera

Jag gillar gamla böcker 


   
SvaraCitera

men ska nog ta mig en titt 


   
SvaraCitera

har redan köpt 9 stycken... </3


   
SvaraCitera

player one:
vem fan använder pappersböcker nu för tiden? köper dem bara när det är absolut nödvändigt.

Många använder det, bättre för ögonen än läsplatta, dessutom får man en annan känsla av böcker, iaf jag


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:

Många använder det, bättre för ögonen än läsplatta, dessutom får man en annan känsla av böcker, iaf jag

eboksläsare är inte sämre än böcker, och både eboksläsare och datorer/tablets är bättre på att snabbt hitta vad man letar efter, vilket i regel är rätt viktigt om man läser annat än skönlitteratur (och rätt ofta när man läser skönlitteratur också).


   
SvaraCitera