Aviseringar
Rensa alla

Idag flyttar jag hemifrån!


Ämnesstartare

Cirkus fyra timmar härifrån.

Hur tyckte ni det var att säga hejdå till alla? :>
Släppte din mamma en tår? Min kompis påstår att alla mammor släpper en tår när barnet flyttar.

Och min mamma typ gråter så mycket att hon inte kan prata med mig, MEN jag kommer faktiskt hem i helgen, samt typ 5 dagar i september. ;> So take it eeasy liksom!


   
Citera
Ämnesstartare

Det var skitskönt.

Jag flyttade inte så långt dock, tyvärr bara 1 timma bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Det var skitskönt.

Jag flyttade inte så långt dock, tyvärr bara 1 timma bort.

Var det inte svårt och säga hejdå till alla då? :C Jag blir sådär emotional (speciellt eftersom jag har PMSvecka) och vågar därför inte ens väcka min syster som ligger och sover här och säga hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, det var inte svårt, jag är ensambarn och ville bara bort från mina föräldrar, hade skitkass relation med dom när jag bodde hemma, gick typ inte ett samtal med min mamma utan att bråka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

från mina föräldrar, hade skitkass relation med dom när jag bodde hemma, gick typ inte ett samtal med min mamma utan att bråka.

Okej, då förstår jag. Jag säger inte ens hejdå till min pappa, honom bor jag inte hos iofs, men han är en riktig skitstövel så han får inte ens ett hejdå via telefon. [mad] Ska bli så skönt och slippa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Hur tyckte ni det var att säga hejdå till alla? :>

Sa inte direkt hejdå. Flyttade 5 minuter hemifrån med bil/buss.

Miuuw:

Släppte din mamma en tår?

Hon började typ grina fick jag höra av min syrra på kvällen, kunde inte sluta skratta 😛


   
SvaraCitera
Tyrael

Miuuw:

eftersom jag har PMSvecka

skyll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Hon började typ grina fick jag höra av min syrra på kvällen, kunde inte sluta skratta 😛

[y]

min lillebror flyttade ut (trodde jag) för ett tag sedan. grinade jätte mycket. dagen därpå ringde jag honom. snyftandes. men han verkade inte bry sig :p. jag föreslog att vi skulle göra något men han va jätte trött o skulle ringa tillbaka.

nu har han dock flyttat hem igen


   
SvaraCitera

Miuuw:

Hur tyckte ni det var att säga hejdå till alla? :>
Släppte din mamma en tår?

Det var rätt skönt. Hade bott en del hos pojkvän också, och då märkte jag att jag fick en bättre relation till föräldrar. Det blir så när man blir lite äldre och kör sitt egna race liksom!
Morsan lipade som fan. Vet inte riktigt varför dock, jag bor typ en timme bort. Och kommer hem rätt ofta. Men jag antar att det var för att hennes 'lilla flicka' vart vuxen osvosv. Eller så insåg hon att hon höll på att bli gammal. 50årskris eller något.


   
SvaraCitera

Miuuw:

Hur tyckte ni det var att säga hejdå till alla? :>

Lite småjobbigt att säga hejdå till mamma, bror och brorson.
Jag sade inte hejdå till min pappa, hälsade inte ens på honom innan jag flyttade. Han verkar inte bry sig nämnvärt.

Miuuw:

Släppte din mamma en tår?

Nej, inte då, men hon gjorde det säkert när vi åkt. [zzz]

Flyttade för övrigt ca 50 mil. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Najzzz... Vi andra ska ju på UMträff :PPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Hur tyckte ni det var att säga hejdå till alla? :>
Släppte din mamma en tår? Min kompis påstår att alla mammor släpper en tår när barnet flyttar.

Fan va ja avundas dig...Hur gick du tillväga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var tokskönt att flytta hemifrån. Sista halvåret jag bodde hemma så var jag så gott som konstant irriterad på morsan (och säkert hon på mig). Inga tårar fälldes mig veterligen, varken från morsan eller mig.

Och som sagt tidigare i tråden, relationen förbättrades då vi inte irriterade oss på varandra hela dagarna [y]


   
SvaraCitera
Hando

Grattis [smile]


   
SvaraCitera