Aviseringar
Rensa alla

Idag fyller S3ON år!!


Ämnesstartare

dazed: du och lördagsöppet

Jag minns bara Bell och Aflevin! Hjärta 

 

dazed: många iofs trodde jag var någon gammal räv :s

Åh, detta minns man ju! 

patrick bateman: Haha coolt, kanske är bra att den förändras då så att man alltid känner sig någorlunda ny och taggad över att vara här

Jag tycker den senaste uppdateringen var ganska lönlöst.. Men antar att siten blivit stabilare sedan dess, den låg ju nere och var superseg stup i kvarten förr.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: du och lördagsöppet

Jag minns bara Bell och Aflevin! Hjärta  Kanske var precis när jag hade reggat fram till nyåret, och sedan typ våren 2009.. Vart nog på hösten där sen som det började gå utför. 

 

dazed: många iofs trodde jag var någon gammal räv :s

Åh, detta minns man ju! 

patrick bateman: Haha coolt, kanske är bra att den förändras då så att man alltid känner sig någorlunda ny och taggad över att vara här

Jag tycker den senaste uppdateringen var ganska lönlöst.. Men antar att siten blivit stabilare sedan dess, den låg ju nere och var superseg stup i kvarten förr.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag minns bara Bell och Aflevin! Hjärta

Tänker jag på um 2009 tänker jag främst på Angelize, Ending Jon, Mcluver Harpya, Anarkandi och iosib. Framförallt Mcluvern och den sistnämnde fick en att känna sig välkommen.

S3ON: Åh, detta minns man ju!

Tror jag vann årets nykomling till slut när folk insåg att jag faktiskt var ny.
MVH: klamrar mig fast vid gamla tvivelaktigt värda meriter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag minns bara Bell och Aflevin! Hjärta Kanske var precis när jag hade reggat fram till nyåret, och sedan typ våren 2009.. Vart nog på hösten där sen som det började gå utför.

Det var på sommaren/hösten jag blev aktiv. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hipp hipp hora. grattis på födelsedagen.


   
SvaraCitera

Grettis Streon!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det var på sommaren/hösten jag blev aktiv. Galen

Men det var nog inte ditt fel att d gick utför!! RodnarOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag tycker den senaste uppdateringen var ganska lönlöst.. Men antar att siten blivit stabilare sedan dess, den låg ju nere och var superseg stup i kvarten förr..

Agreed, saknar den gamla fortfarande 🙁 fast natar att du har rätt i att den slupat cpa så hårt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Agreed, saknar den gamla fortfarande 🙁 fast natar att du har rätt i att den slupat cpa så hårt. 

Kategorierna var bättre än vad taggar är här.. framför allt därför att man visste var trådarna låg liksom. 🙂


   
SvaraCitera

dazed:

Jag tror även en ung dazed var en jävel på forumlekar in those days även om du och lördagsöppet som han väl hette på den tiden var öh... "eliten." Gillar också -09 då var jag nyreggad och ganska road av umkonceptet, av någon anledning var det inte så svårt att bli accepterad in i umfamiljen då som det tycks vara idag, även om många iofs trodde jag var någon gammal räv :s

tycker du? idag tycker jag att man inte verkar behöva göra någonting!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Kategorierna var bättre än vad taggar är här.. framför allt därför att man visste var trådarna låg liksom. 🙂

Ja precis, klagat mycket på att jag saknar det Rodnar gillade att kunna hänga i de olika kategorierna än att allt är ett...taggar är inte min grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja precis, klagat mycket på att jag saknar det Rodnar gillade att kunna hänga i de olika kategorierna än att allt är ett...taggar är inte min grej.

Undrar när de får fingrarna ur och fixare! :-):-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Undrar när de får fingrarna ur och fixare! :-):-P

Haha kommer aldrig ske, eller iaf inte på ett bra tag 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha kommer aldrig ske, eller iaf inte på ett bra tag 🙁

Njae det verkar gå segt fram allting här.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Njae det verkar gå segt fram allting här.. 😛

E aning vilket är lite tråkigt 🙁


   
SvaraCitera