Aviseringar
Rensa alla

Idag hände en Dålig händelse på Börges hambörjarebar[mad] [ELDSVÅDA]


Ämnesstartare

Hejsan jag Vet att ni tyckar att jag ska ha en Blogg och skriva mina Händelser i och Nu för en Sekund sedan så kom jag På att jag ska ha en Blogg men det tar vi efter Jule-Julafton.

Idag var Leffe sjukskriven (Hatar Leffe han tror han är någe ska kicka han på Tis[tired]) på Börjes hambörjarebar och det blev Extra tuffigt att arbeta då. Kunde inte vara på min Vakt och Stekare samtidigt. Så här var situationen, alltså, Händelsen.

Steker börjare och NEJ kommer på att jag glömt den viktiga ingrediensen i mina Börjare. (vad säger jag inte sluta pma om mina ingredienser tänker inte säga FATTAR NI TRÖGT)

Sedan så kommer Jag tillbaka med mina Ingredienser så ser jag att jag badar i en Flod. Vad för Flod undrar ni. En Flod av mina Egna tårar.

För det Brann. Det brann. Stekarplatsen där jag stekar Börjare var i Brand.

Brandkåren kom efter en Kvart och släckte Elden men Tuvärr så blev tre st Svårt skadade och två st brann upp. De två st som brann upp dogde.

[cry]

Så nu sitter jag i Knipa. Ingen försäkring har jag... Så nu måste jag Börja om från Ruta ett. Jag måste göra det jag Fruktar mest, jag måste steka Färdiglagade börjare för att spara på pengar.

Är hemskt ledsen och Sårad just nu vad skulle ni görat om ni var i min Situation???


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Orkade inte läsa men hoppas ingen dog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Orkade inte läsa men hoppas ingen dog?

spindelnätaren:

Brandkåren kom efter en Kvart och släckte Elden men Tuvärr så blev tre st Svårt skadade och två st brann upp. De två st som brann upp dogde.

tuvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

tuvärr

faan oxo [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Så nu sitter jag i Knipa. Ingen försäkring har jag...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

AHAHAHA

Och nu Kom jag på en Idée jag ska Mjölka dig på Pengar ska Anmäla dig för Olagliga trackasserier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

ska Anmäla dig för Olagliga trackasserier.

ska anmäla dig för olaga hot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

ska anmäla dig för olaga hot

Ska anmäla dig för Mordbrand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Ska anmäla dig för Mordbrand

ska anmäla dig för käft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

ska anmäla dig för käft

Ska ge dig en käftsmäll fattar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Ska ge dig en käftsmäll fattar du

nej, jag fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

nej, jag fattar inte

Good, less pain


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Good, less pain

va?


   
SvaraCitera

Rätt åt dig Din JÄVLA HORA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Rätt åt dig Din JÄVLA HORA

Du har ingen Talan för du är en Handikappad bögFjolla ursäkta mitt Språk men så är Det


   
SvaraCitera