Aviseringar
Rensa alla

Idag klär vi oss i blått, rött och vitt. 9/11


Ämnesstartare

För att hedra offren från de fruktansvärda terrorattackerna den 11 September 2001 bär man idag blått,rött och vitt.

Det här är sorgens dag för demokratin och friheten.

[love]


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

[zzz]

[no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Go back to bed, America. Your government has figured out how it all transpired. Go back to bed, America. Your government is in control again. Here. Here's American Gladiators. Watch this, shut up. Go back to bed, America. Here is American Gladiators. Here is 56 channels of it! Watch these pituitary retards bang their fucking skulls together and congratulate you on living in the land of freedom. Here you go, America! You are free to do what we tell you! You are free to do what we tell you!


   
SvaraCitera

Har blåa byxor på mig.


   
SvaraCitera

amen


   
SvaraCitera

Harpyja:

Har blåa byxor på mig.

AMG! Jag också! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har vi inte kommit över det här än?


   
SvaraCitera

adrian_isen:

[no-no][no-no]

[no-no][no-no][no-no]

Anklever:

Har vi inte kommit över det här än?

Nejnej! Det dör hur många många människor som helst hela tiden men det där måste vi uppmärksamma eftersom det var USA...


   
SvaraCitera

fistforfight:

Go back to bed, America. Your government has figured out how it all transpired. Go back to bed, America. Your government is in control again. Here. Here's American Gladiators. Watch this, shut up. Go back to bed, America. Here is American Gladiators. Here is 56 channels of it! Watch these pituitary retards bang their fucking skulls together and congratulate you on living in the land of freedom. Here you go, America! You are free to do what we tell you! You are free to do what we tell you!!

Ginsbergs "America" är också passande [y]

är för lat för att lägga upp George Carlin eller Doug Stanhope klipp


   
SvaraCitera

XTYLE:

Det här är sorgens dag för demokratin och friheten.

För att 2000 dog? eller är det för att det kostade några större summor ekonomiska skador? varför inte sörja under minkarnas dag eller något istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv kommer jag ha röda solglasögon, blå/vit randig tröja och svarta jeans. Imorgon alltså. Det är fortfarande 10 September här.


   
SvaraCitera

XTYLE:

Själv kommer jag ha röda solglasögon, blå/vit randig tröja och svarta jeans. Imorgon alltså

Jag har av en slump på mig blå jeans, vit t-shirt med röda utsmyckningar på. Tur att jag ska duscha och byta kläder. 😀


   
SvaraCitera

Hahaha känner en kille som fyller år idag [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jag har av en slump på mig blå jeans, vit t-shirt med röda utsmyckningar på.

[love]

fade:

Hahaha känner en kille som fyller år idag [bigsmile]

Jag med


   
SvaraCitera