Aviseringar
Rensa alla

Idag lämnade jag tillbaks biblioteksböcker


Ämnesstartare

d vbar 21 st.


   
Citera
Ämnesstartare

gillade en men hann inte läsa klart. den handlade om destruktivt tänkande som resurs inom kreativitet.


   
SvaraCitera

Har lånat om mina två för andra gången nu, p.g.a. att jag inte idats lämna tillbaka dem (gå femtio meter extra på väg till/från bussen).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Missar alltid att lämna i tid, har några hundra i skuld nu [sad]


   
SvaraCitera

en av böckerna är jobbig och verkar inte så himla läsvärd
dessutom är delar av den på norska
palla
för mycket jobb för för lite tillbaka tror jag
så jag kommer inte palla läsa den
borde läsa annat har inte tid

("feministisk kamphistoria i norden" eller liknande titel, av flera författare. tegelsten. vem pallar. inte jag.)

den andra vet jag typ vad det kommer stå i men vill ändå läsa p.g.a. känns rätt obildat att inte ha läst den
och det är ändå trevligt att läsa böcker vari folk skriver saker jag håller med om någorlunda
kul att läsa den kritiskt också
är ändå rätt intresserad av vad som står i den
ska nog läsa den
den är bara så tjock
har läst något kapitel för några veckor sedan sedan började jag hatta runt per tåg och båt och skit

("det andra könet", simone de beauvoir)


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

Missar alltid att lämna i tid, har några hundra i skuld nu [sad]

har bara tjugofyra spänn än!!!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

feministisk kamphistoria i norden

varför lånade jag ens denna boken
rimligen för att jag tänkte mig att jag skulle ha astråkigt och vara orörlig instängd i kvav lägenhet hela sommaren
sedan blev det inte så

har även lånat en bok ("queerfeministisk agenda", tiina rosenberg) från en förenings bokhylla. har läst merparten av den, den var väldigt trevlig att läsa.


   
SvaraCitera

jag är utled på att läsa böcker som inte är skönlitterära just nu
jag vill läsa bengt martin tänker mig att han ska vara bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inget större fan av feministisk litteratur.


   
SvaraCitera

det måste du inte vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läser bara på kindle numera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lånar ej längre, mest för att jag inte kan pga för stor skuld som jag inte orkar betala, så köper alla mina böcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en bok hemma som jag lånat om typ 5 ggr bara för att jag är för lat för att gå bort med den[blush] men man kan låna om hur mycket man vill med ett klick på hemsidan typ så [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Lånar ej längre, mest för att jag inte kan pga för stor skuld som jag inte orkar betala, så köper alla mina böcker.

förlåt om det är känsligt, men hur får man en "stor skuld" till biblioteket?[blush] brukar ju kosta typ 10 kr om man lämnar in den för sent?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

förlåt om det är känsligt, men hur får man en "stor skuld" till biblioteket? brukar ju kosta typ 10 kr om man lämnar in den för sent?

Glömde alltid att lämna tillbaka i tid samt att jag brukade även låna filmer, vilket tydligen var större skuld på om dessa kom för sent - vilket de såklart gjorde lol.


   
SvaraCitera