Aviseringar
Rensa alla

idag när jag tog ut pengar och tryckte ja på kontoutrdrag


Ämnesstartare

Lounge fact:

d är ens inlärda gud som man ska ifrågasätta

Nej, det är allt annat som är inlärt, sociala normer, spärrar osv, ens sanna jag är dom mer oförklarliga instinkterna, det är ens dresserade jag som är det falska, det är bara samhällets värderingar som slagits in ens huvud typ.

Lounge fact:

oj lär vara lätt att blåsa???

Man måste enligt uppgift vara en stor stygg varg då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej, det är allt annat som är inlärt, sociala normer, spärrar osv, ens sanna jag är dom mer oförklarliga instinkterna, det är ens dresserade jag som är det falska, det är bara samhällets värderingar som slagits in ens huvud typ.

men hur vet man vad som är vad då=)

dazed:

Man måste enligt uppgift vara en stor stygg varg då.

okaj... =) okaj...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men hur vet man vad som är vad då=)

Instinkterna är starka och mer oförklarliga än det som kan ses som det "förnuftiga", om du nu hypotetiskt får för dig att typ dansa på bordet och vråla obscena ord så är det en instinkt medan det är det så kallade förnuftet som får dig att låta bli, det brukar inte vara något problem att göra distinktionen. Det som känns påtvingat och lite som arbete är det som skall undvikas.


   
SvaraCitera
time
 time

Älskar när det händer [love] Har en inställning som gör att jag bara kan ta ut en viss summa via bankomater och så så när jag skulle ta ut en tjuga och såg "saldot" så fick jag panik... Trodde jag slösat bort 300 euro på två kvällar, fattade inte riktigt hur.

Sen kollade jag saldot på nätet och såg vad jag egentligen hade och jag ba POFF PUH sommarhyran betald. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det som känns påtvingat och lite som arbete är det som skall undvikas.

fast vet inte... tror det kan vara djupare än så när ett beteende verkligen fäst sig, ohälsosamt lr ej

timeisrunningout:

Sen kollade jag saldot på nätet och såg vad jag egentligen hade och jag ba POFF PUH sommarhyran betald. [love]

sådan sjuk lättnad=)


   
SvaraCitera