Aviseringar
Rensa alla

idag på jobbet


Ämnesstartare

var det en rik tant som lämnade in massa otvättade trosor
tog med mig 1 par hem, sitter och luktar på dem nu[blush]

är det konstigt? någon annan som gjort liknande?


   
Citera
höna

ja, jag gillar att göra samma sak med gamla gubbars, saggiga kalsonger[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush] kanski


   
SvaraCitera
mynona

passaro:

är det konstigt?

Vilket diktatorbyte du har gjort på din avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vilket diktatorbyte du har gjort på din avatar.

vadå är det något fel på victoria??? lord of the milfs dotter liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​​FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFIT​TAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA​FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns folk som säljer begagnade trosor [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men... men va gör ni i min tråd? när jag för en gångs skull är seriös


   
SvaraCitera
mynona

passaro:

vadå är det något fel på victoria??? lord of the milfs dotter liksom

Jo, minspelet på den bilden var det väl inget fel på. Men nog skulle Silvia själv vara mer lämplig[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jo, minspelet på den bilden var det väl inget fel på. Men nog skulle Silvia själv vara mer lämplig

så du skulle hellre ha silvia, varför?[blush]


   
SvaraCitera
mynona

passaro:

så du skulle hellre ha silvia, varför?[blush]

Är det inte mer diktatorsmässigt att ha nuvarande ämbetsinnehavaren ist för en blivande, mer i klass med Tito och i linje med trådens ämne och särskilt med tanke på det sätt du refererar till henne ovan[shake]


   
SvaraCitera
Lounge

xD ekel


   
SvaraCitera
höna

mynona:

Är det inte mer diktatorsmässigt att ha nuvarande ämbetsinnehavaren ist för en blivande, mer i klass med Tito och i linje med trådens ämne och särskilt med tanke på det sätt du refererar till henne ovan

Jo, det är det. Dock är det inga värderingar lagda i det hela, så det spelar mindre roll, egentligen.


   
SvaraCitera