Aviseringar
Rensa alla

Idag så åkte jag fast för Snatteri (Oskyldigt dömd)


Ämnesstartare

Jag känner mig SÅ Förebannad! Inte nog med att jag blev Bannad från butiken, jag Fick även en Svart prick i Registret.

Flera tankar Snurrar runt i Huvudet. För det första så är jag ingen TJYV. För det Andra så Stod det att man FICK ta varorna. SÅ, vad är problemet!?

Det börjar Med att jag Går in i butiken med mina RollerBladeZ200. Då säger en Dam "Gå ut härifrån du får ej köra här inne"
Då tar jag Sats - och Slänger det på henne! Sedan så Skrattar jag och Stylar samtidigt som jag tar Sats och Åker därifrån. Hon tog en Tupplur på golvet Tydligen. Tjaffs kan Tära på en...

Sedan så ser jag en Skylt. Tag två, betala för 1. Vad i hela Görans namn skulle jag Göra!? Jag tog tre st. Två st la jag Ner i min Väska och en BETALADE JAG! Gjorde som det Stod. Men sedan så började tydligen Brandalarmet Pipa och en Konstapel tog fast Mig.

Efter många Om och Men så blev Jag frisläppt - Kränkt som en Kastrull! Det här är inte LAGLIGT! De får inte göra Så. Grät floder på Hemvägen... För de TOG mina ROLLERBLADEZ också som BÖTER!!!! Så nu åker Konstapeln med mina ROLLERBLADEZ för att kunna ta tag i TJYVARNA bättre. Jag är så förebannad och TRÖTT På dagens samhälle. Rättvisorna stämmer INTE. Det här ska jag ta upp på mitt nästa Psykmöte.

Har någonting liknande hänt dig? Skriv det hjärna Här då, så kan vi Tillsammans slå Tillbaka. Sådana här Händelser är för tusan inte särskilt Snällt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Somnade efter halva texten ungefär.


   
SvaraCitera

du ljuger säkert

spindelnätaren:

RollerBladeZ200

[bigsmile]haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trollen blir sämre och sämre?


   
SvaraCitera

Jaså du


   
SvaraCitera
Exner

Blä

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trollen blir bara sämre och sämre ja, men mina troll har alltid varit på topp. Sedan så kan ni ju sitta och ruttna medans ni ser hur ungdomar.se faller till botten samtidigt som det förvandlas till Lunarstorm.se, men det tänker inte jag göra. Jag är så jävla bäst så det inte finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

men mina troll har alltid varit på topp.

Verkligen. En klassiker det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en tjuv! Tack Gud att du åkte fast och du hamnar säkert i helvetet för det du har gjort! Tack för polisen och larmerna. Nästa gång bör du veta att man inte ska stjäla saker och inte följer reglerna.
Dessutom borde du lyssna på personalen om att du inte får åka cp rullskridskor eller vad det än nu är.

Tag två betala för en menas inte att du ska stoppa ner två i fickan och betala för en. Du MÅSTE visa varorna vid kassan när du handlar, men du ville förstås stoppa ner i fickan med flit! Du är en riktig tjuv och jätte bra att du åkte fast [smile][smile][smile][smile]

Lär dig dina misstag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

INTE

va jodå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

trollen blir sämre och sämre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera