Aviseringar
Rensa alla

Idag så brannde min lägenhet upp. [chocked]=chockad


Ämnesstartare

Nej, den brannde inte upp men var Påväg att brinna upp. Varför då undrar ni, då ska jag svara på erat undrande.

Imorse, klockan nio innan jag skulle bege mig ut så använde jag Plattången. Och det är en Frisörplattång som har Sjukt höga grader.
Nu kom jag hem. Klockan halv fem. Vad märker jag? Jo, plattången ligger på >GOLVET< och blinkar Rött.
Jag drar ut sladden och ser ett BRÄNNMÄRKE i golvet.

Fy Sjuttsingen tänkte jag när jag tänkade över vad som kunde haft hänt. Tänk om mina hus djur skadat sig.
Då skulle mitt Samvete samt Karma ligga på Noll.

Så >VARNING< - Glöm aldrig att Stänga av hettade saker. [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag måste köpa en Plattång som har en Timer. Det finns säkert sådana saker, annars så Uppfinner jag en själv (Är en proffessare med labb)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha skyl dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Timer. Det finns säkert sådana saker, annars så Uppfinner jag en själv (Är en proffessare med labb)

finns plattång som stänger av sig efter en halvtimme automatiskt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Jag drar ut sladden och ser ett BRÄNNMÄRKE i golvet.

så har hänt mig också,btw, typ två gånger. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

finns plattång som stänger av sig efter en halvtimme automatiskt. [smile]

Den ska jag lätt köpa. Jag har sämst minne!
Men det läskigaste när det gäller plattångar är nog när min exploderade... när halva håret var färdigt. Idiotisk B-plattång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Den ska jag lätt köpa. Jag har sämst minne!
Men det läskigaste när det gäller plattångar är nog när min exploderade... när halva håret var färdigt. Idiotisk B-plattång.

exploderade?:X

har oxå sämst minne, men kmr oftast på att jag visst stängde på plattången till slut..när jag känner lukten av bränd plattång en bit ifrån:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyckades en gång sätta eld på trappan i min dåvarande bostad. Väldigt mycket eld. Det var obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är därför man ser till att inte glömma saker på. Jag har fan tvångstankar när det gäller sånt så lyckas jag bränna ner mitt hus gör jag det fan bra... [no-no][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha sådär har jag också gjort några gånger, hade det funnits VM i att glömma stänga av plattången hade jag lätt vunnit det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera