Aviseringar
Rensa alla

idag vill jag gråta


nää tråkigt att göre de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte mer än någon annan dag.
Men jag tittar bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på om jag har ett fysiskt fel som gör det näst intill omöjligt för mig att gråta.
Så nej, känner inte för det för det går inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du gråta vaJOO?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är faktiskt en ganska skön känsla tycker jag, att bara känna hur det rinner över och låta det. Stänga inne känslor är plågsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen är jag rätt blödig.


   
SvaraCitera

Var faktiskt på god väg för en stund sedan när jag satt ute på en bänk och funderade lite. Men precis när det var nära så ringde det och jag var tvungen att vandra iväg och träffa en så jag fick hålla det tillbaks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sköterska var snäsig mot mig i telefon idag. På alla hjärtans dag till på köpet!!!! Hon hade nog ingen valentine och tog ut det på stackars influensasjuka mig. Men sen ringde trevlig doktor upp och det var bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det är faktiskt en ganska skön känsla tycker jag, Stänga inne känslor är plågsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Varför vill du gråta vaJOO?

haha saknad bara :). stor saknad, säger ej efter vad, för har redan whinat om det en massa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, jag har den här gudomliga smörjan på huvudet:


   
SvaraCitera

var det du som smsade mig för några dagar sen? Kanske en vecka sen eller så. Minns ej riktigt. Men det stod typ "hej stereo total, hur mår du?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

var det du som smsade mig för några dagar sen? Kanske en vecka sen eller så. Minns ej riktigt. Men det stod typ "hej stereo total, hur mår du?".

har du tagit bort mig från din mobil? [cry] </3

nä va ej jag :>


   
SvaraCitera

vaJOO:

har du tagit bort mig från din mobil? </3

Har ny mobil, därför du inte var inlagd!! Men fortfarande samma nummer.

vaJOO:

nä va ej jag :>

Är du säker? Vem fan kan det vara då? Du och Macktorsken är dom enda umarna som har mitt nummer. Vad jag vet..... :S:S:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Är du säker? Vem fan kan det vara då?

haha faktiskt inte helt säker, men slutar nummret på 9995? men blev an med min mobil för ett tag sedan, så har ingens nr typ :/. så tror inte det va jag likz0m..

men det låter som om du har en hemlig beundrare, vi har ett um-case på halsen!


   
SvaraCitera