Aviseringar
Rensa alla

ide på hur man gör snö?


Ämnesstartare

My dreams are her:

http://www.snowathome.com/

haha, fett bra. dock håller min ekonomi inte riktigt för det där.

som tur är kom det snö idag! men rädd att den är borta snart igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Köp snömaskin ba

betalar du? [smile]

haha, nejdå. kan ju faktiskt finnas en möjlighet att nån skidanläggning säljer ut gamla snömaskiner

Birger:

det stod inte om hur snö blir till... det stod om hur man artificiellt kan framkalla nederbörd [zzz]

okej, jag läste inte... haha. tror det är lite för stort projekt ändå, eller vad säger du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

okej, jag läste inte... haha. tror det är lite för stort projekt ändå, eller vad säger du?

äh, se det som ett långtidsprojekt, en framtidsinvestering [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

haha, nejdå. kan ju faktiskt finnas en möjlighet att nån skidanläggning säljer ut gamla snömaskiner

Du kan ju kolla. Annars blir det nog ingen snö för dig. Om du inte vill testa att åka på is, då glider man ju rätt bra liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

äh, se det som ett långtidsprojekt, en framtidsinvestering

haha, ah, får göra det

isola:

Du kan ju kolla. Annars blir det nog ingen snö för dig. Om du inte vill testa att åka på is, då glider man ju rätt bra liksom.

jodå, pysslar och bygger gärna lite. dessutom har jag snö nu, bara så rädd att det är borta snart igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp en skateboard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Köp en skateboard.

nee.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lider med dig!!! [cry][cry][cry] Kommer det ingen snö snart så tar jag livet av mig. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag lider med dig!!! [cry][cry][cry] Kommer det ingen snö snart så tar jag livet av mig. [cry]

jag har dock snö här [cool] dock rädd att den försvinner!

du åker rätt mycket va? vart bor du? vart åker du? kom hit och åk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

du åker rätt mycket va?

När det finns snö, ja.

trubdruider:

vart bor du?

I småland. [shake][sad]

trubdruider:

vart åker du?

Brukar dra neråt alperna, men nu är jag pank. [sad]

trubdruider:

kom hit och åk!

Vart då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

I småland. [shake][sad]

vafan gör du där?[cute]

S3ON:

Brukar dra neråt alperna, men nu är jag pank. [sad]

åh, det skulle inte vara helt fel!

S3ON:

Vart då?

dalarna, närmast här där jag bor är säfsen och romme. men skulle absolut inte ha nått emot att åka nån annan stans [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

vafan gör du där?

Mina föräldrar bosatte sig här, jag kan inte ta mig härifrån nu. Sitter fängslad kan man säga. [sad]

trubdruider:

åh, det skulle inte vara helt fel!

Kan paya för dig när jag har blivit rik. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mina föräldrar bosatte sig här, jag kan inte ta mig härifrån nu. Sitter fängslad kan man säga. [sad]

okej [sad]

S3ON:

Kan paya för dig när jag har blivit rik. [blush]

gärna [cute]

fast.. jag tänker också bli rik [cool]


   
SvaraCitera
Bakric

Men snälla nån, ta bara en högtryckstvätt och spruta rakt upp i luften med när det är runt -10 (om det blir så kallt där du bor) eller kallare.
Fungerar inte det så tvivlar jag på att något som en privatperson har lust att lägga pengar på duger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Men snälla nån, ta bara en högtryckstvätt och spruta rakt upp i luften med när det är runt -10 (om det blir så kallt där du bor) eller kallare.
Fungerar inte det så tvivlar jag på att något som en privatperson har lust att lägga pengar på duger.

högtryckstvätt tänkte jag ja, men problemet är att det inte alls är så kallt.. nån ide på hur man kan kyla samtidigt för att få snö?


   
SvaraCitera