Aviseringar
Rensa alla

Ideallängd hos partner? Poll 2#


Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:

Jaha, så politiskt skapat har vi mer än två kön antar jag Trött Aja 

http://www.rfsl.se/?p=623


   
SvaraCitera
mens
 mens

Captain Jack Sparrow:

Jaha, så politiskt skapat har vi mer än två kön antar jag Trött Aja 

det handlar mer om vad man identifierar sig som, vilket ju egentligen är lite problematiskt då man applicerar en inneboende essens på kön snarare än ser det som något man i stort formas till och kanske därför ej är ngt man själv kan "identifiera" sig med. jag kan ju identifiera mig med en misshandlad hund men jag kan ju ej kalla mig hund för det etc. känns tråkigt att man läser in så mkt i biologin när vi kommit så långt annars. jag förnekar ej att det finns biologiska skillnader som yttrar sig mer än på det visuella planet, givetvis, men just att identifiera sig med det andra könet/eller inget kön alls ger det alldeles för stor betydelse.

mvh babbel


   
SvaraCitera

Längden på min partner har NOLL betydelse även om jag som 184 cm lång (hög  Glad ) skulle kanske reagera på om jag blev ihop med svenska basketstjärnan Amanda Zahui som är 196 cm lång (superhög  Mycket glad  ). 


   
SvaraCitera
Exner

Lika lång


   
SvaraCitera

Lika långa är jag o frugan , inge Problem .


   
SvaraCitera
mens
 mens

stoner:
Längden på min partner har NOLL betydelse även om jag som 184 cm lång (hög  Glad ) skulle kanske reagera på om jag blev ihop med svenska basketstjärnan Amanda Zahui som är 196 cm lång (superhög  Mycket glad  ). 

nä lång är det


   
SvaraCitera

mens: nä lång är det

Jo, jag vet. Man räknar bevisligen att människan ska ligga ner och inte stå upp. Allt annat anges i höjd UTOM just människan som anges i längd!??  Skeptisk


   
SvaraCitera

Som sagt så är det knappast det första jag går efter, men hursomhelst skulle jag säga att jag föredrar lika lång eller marginellt kortare.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Pundarjävel: Tjej: lika lång

Enligt mig så är det optimalt. Andra längder kan också funka.


   
SvaraCitera
mens
 mens

stoner:

Jo, jag vet. Man räknar bevisligen att människan ska ligga ner och inte stå upp. Allt annat anges i höjd UTOM just människan som anges i längd!??  Skeptisk

that's some deep shit maaan (det är väl mer levande ting vs. döda? kanske)


   
SvaraCitera

lika lång då kan jag låna hans kläder 🙂


   
SvaraCitera
mr4ffe

Pundarjävel:

http://www.rfsl.se/?p=623

De säger att jag inte är en man för att jag äger rosa klädesplagg. smh


   
SvaraCitera
mens
 mens

mr4ffe:

De säger att jag inte är en man för att jag äger rosa klädesplagg. smh

öh va


   
SvaraCitera
mr4ffe

mens:

öh va

Jag säger detsamma.

"Rosa kläder till flickor och blå till pojkar." Tydligen är mitt "sociala kön" varken tjej eller kille, då jag äger både rosa och blå klädesplagg.


   
SvaraCitera

En lika lång eller kortare, det är väll främst dessa tjejer som min blick dras till. 
En längre känns i tanken lite konstigt, framförallt då det känns konstigt när tjejkompisar kramar om mig och dom då är längre än vad jag är.
Men man vet aldrig förrän man har testat.


   
SvaraCitera