Aviseringar
Rensa alla

Identifiera låtar som heter spår 1 spår 2


Ämnesstartare

Hej,har hur mkt låtar som helst på min data som heter spår 1 spår 2 o.s.v men jag vill veta vad artisten och låten heter,finns det nåt program till detta?[y]


   
Citera
Ämnesstartare

Nä du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte om de inte har någon m3u-tagg.
Dold text: tror jag iallfall inte


   
SvaraCitera

Lyssna på texten och sök på google - hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

tror jag iallfall inte

d är d man har billiga kineser till? att identifiera tusen brända skivor man inte skrivit nåt på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

Lyssna på texten och sök på google - hur svårt kan det vara?

För alla låtar har text!

Tözen:

d är d man har billiga kineser till? att identifiera tusen brända skivor man inte skrivit nåt på.

Trodde du hade kineser till annat!


   
SvaraCitera

Budolicious:

För alla låtar har text!

I princip alla, och även om det bara är ett ord i låten så går det att hitta. Snubben är 14 år, han lär ju lyssna på Dragonforce för att han är GH3 nörd eller hiphop för att han tycker gansters är fett sooooooooofta.


   
SvaraCitera

Finns program som identifierar låtar. Googla på "song identifier" "identify musik" osv.

Vet att det finns ett program som heter Tunatic, har dock aldrig provat det så jag vet inte om det är något att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Trodde du hade kineser till annat!

att torka mitt anus när jag bajsat?
man kan aldrig ha nog med kineser,små=billiga i drift och man fattar inte om dom klagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

I princip alla, och även om det bara är ett ord i låten så går det att hitta. Snubben är 14 år, han lär ju lyssna på Dragonforce för att han är GH3 nörd eller hiphop för att han tycker gansters är fett sooooooooofta.

När jag var 14 lyssnade jag nästan uteslutande på trance (tack och lov att jag kom ifrån det), inte sådär överdrivet mycket text i dem!


   
SvaraCitera

Budolicious:

När jag var 14 lyssnade jag nästan uteslutande på trance (tack och lov att jag kom ifrån det), inte sådär överdrivet mycket text i dem!

Brukar väl vara någon slags mening i intron dock? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

Brukar väl vara någon slags mening i intron dock? ;o

Det är inte alltid det är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

Brukar väl vara någon slags mening i intron dock? ;o

av mina kanske 4-5000 låtar på dåtidens playlist hade kanske hälften någon som helst lyrics i sig, öht. SÅ njaeeee.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

Lyssna på texten och sök på google - hur svårt kan det vara?

nu är det så att jag har en bra bit över 500 låtar som heter så...har inte så stor lust med det![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

nu är det så att jag har en bra bit över 500 låtar som heter så...har inte så stor lust med det![no-no]

har du bara sparat dom allihop i en mapp som spår1 osv?


   
SvaraCitera