Aviseringar
Rensa alla

Identifiera låtar som heter spår 1 spår 2


wallin94:

nu är det så att jag har en bra bit över 500 låtar som heter så...har inte så stor lust med det![no-no]

Tvekar på att du fick över 500 olika låtar som resultat. Sen kan du ju söka på olika delar från låten.


   
SvaraCitera

sssssssspotifai


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

Tvekar på att du fick över 500 olika låtar som resultat. Sen kan du ju söka på olika delar från låten.

Men han har 500 låtar som heter "spår 1". Kanske lite halv-gg att googla dem alla?


   
SvaraCitera

Budolicious:

Kanske lite halv-gg att googla dem alla?

Behöver ju inte göras direkt, någon gång om man har tråkigt kan man ju fixa några? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

har du bara sparat dom allihop i en mapp som spår1 osv?

japp,fast det kanske står 1 spår 1 eller spår1 spår 1 osv

Mrflp:

Tvekar på att du fick över 500 olika låtar som resultat. Sen kan du ju söka på olika delar från låten.

för tillfället så har jag faktist 496 låtar men jag har ändrar namn på ca 50 stycken men programet tunatic som ingen av er visste vad det var![crazy](det är som trackID)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

m3u-tagg

Du menar id3? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du menar id3? [mad]

ah, kanske jag gör[blush]
Vad fick jag m3u från då? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vad fick jag m3u från då? :c

Det är (bla.) winamps spelningslista [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Det är (bla.) winamps spelningslista [smile]

Ah, nu klarnade allt. Tack, o store upplysare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan med foobar om man har addonet discogs. Gör själv i det programmet när jag ska rippa skivor och allting heter spår 1, spår 2 etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

Dragonforce

suger!

Mrflp:

hiphop för att han tycker gansters är fett sooooooooofta.

finns en och annan bra hipp-hopp låt...men lyssnar på allr musik,[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

nu är det så att jag har en bra bit över 500 låtar som heter så...har inte så stor lust med det![no-no]

Mitt förslag är inte så mycket bättre, men OM du råkar ha en Sony Ericsson-mobil av någorlunda fräsch modell finns det en funktion under Underhållning (på min iaf, vet att saker och ting varierar lite från modell till modell av någon anledning) som heter Track ID, där kan man spela in en snutt av en låt och... om det inte är alltför udda musik, få en träff på vad det är! [y] Fast jobbigt med 500 låtar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera