Aviseringar
Rensa alla

Identiteten sin sökes! $glädje i reward.


Ämnesstartare

Knekten:
Om du kan ta ditt problem på en en tiondel av de tecknen du skrev nu så lovar jag att hjälpa dig.

huh? some advice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

froggygog:

huh? some advice.

Du skrev för långt, jag pallar inte läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Du skrev för långt, jag pallar inte läsa.

tror du folk orkar läsa dina långa inlägg som till 97,5% består av personangrepp och påhopp etc lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

tror du folk orkar läsa dina långa inlägg som till 97,5% består av personangrepp och påhopp etc lol

Jag skriver aldrig påhopp? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

tror du folk orkar läsa dina långa inlägg som till 97,5% består av personangrepp och påhopp etc lol

Jag skriver aldrig påhopp? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

tror du folk orkar läsa dina långa inlägg som till 97,5% består av personangrepp och påhopp etc lol

Jag skriver aldrig påhopp? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
lägg upp en bild på dig sj och låt mig bedöma dig och tala om hur dåligt lever upp till idealen du beskriver

Nej, jag är inte ute efter att få hjälp eller bli bedömd. Hade jag däremot skapat en tråd där jag ställer frågan "vad tycker ni om mig" eller "varför får jag inga tjejer" eller "vad tycker ni om min arm", då är du varmt välkommen att bedöma mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

tror du folk orkar läsa dina långa inlägg som till 97,5% består av personangrepp och påhopp etc lol

äsch, eftersom att jag är så forever alone är texten, att få skriva ner, terapi för mig.
Ledsen att ni lägger ner tid på shit, shitters!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

froggygog:

äsch, eftersom att jag är så forever alone är texten, att få skriva ner, terapi för mig.
Ledsen att ni lägger ner tid på shit, shitters!

var inte menat till dig ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

var inte menat till dig ju

okej då. ledsen mate!


   
SvaraCitera