Aviseringar
Rensa alla

idiot söker vänner


matteh
Ämnesstartare

hej är en kille på 16 år har vart mobbad till och från och har de jobbigt för socialen ska flytta mig och sånt har inga att snacka med ligger oftast och stirrar i taket... har inga vänner alls!!! ni som inte bryr er kan gärna gå igen om någon kan förstå mig berättar gärna mer om mig själv mer orkar inte dra allt här:(


   
Citera

skulle rekommendera dig att försöka prata massor med folk när du flyttat, irl-vänner är många gånger mer värt än internetfolk!


   
SvaraCitera

Oj jobbigt gillar inte socialen
Undrar dock varför du sätter rubriken idiot på dig själv [sad]


   
SvaraCitera
matteh
Ämnesstartare

för att alla som mobbar mig säger det med andra saker och skit ja dom flyttar mig bot här i dena familjen sen vart 2år nu är jag 16 nu ska dom flytta mig:'(


   
SvaraCitera
matteh
Ämnesstartare

känns som ja kämpar för att hålla mig kvar vid liv för orkar inte längre att dom mobbar mig och hatar mig har fan inte gjort folket något!!!!!!!!!![cry]


   
SvaraCitera

var bor du då?


   
SvaraCitera
matteh
Ämnesstartare

de vill ja inte dra upp här:(


   
SvaraCitera

Folk är dumma i huvudet i det här landet generellt sett, det får du komma ihåg, är säkert inte dig det är fel på, du bara råkar bo i landet där melodifestivalen är det överlägset mest sedda programmet och moderaterna är vårt arbetarparti. När du flyttar så är det bara att försöka igen, grejen är ju den att ju äldre du blir desto mer civiliserade blir folk när det gäller just mobbing.


   
SvaraCitera
matteh
Ämnesstartare

tack gött när folk förstår hur man verkligen mår!!!!![cry]


   
SvaraCitera

Det är mobbarna det är fel på, inte dig. Det är ju dem som valt att mobba.


   
SvaraCitera

tits or gtfo


   
SvaraCitera

Du väljer ju bort dina vänner? jag fanns o hjälpte dig o massa men du tar inte vara på vad du har? bara saker du inte har... aja lycka t nu 🙂 Du skriver att du inte gjort dom nånting men om alla är emot en person måste de ju vara nåt den personen gjort? det kan ju inte vara fel på varje människa överallt eller hur mattias? :O ta hand om Sandra hon är ju din vän 🙂


   
SvaraCitera
matteh
Ämnesstartare

men va fan söker du upp mig över allt för för helvette!


   
SvaraCitera

men orka


   
SvaraCitera
matteh
Ämnesstartare

men va fan söker du upp mig över allt för för helvette!


   
SvaraCitera