Aviseringar
Rensa alla

idiot söker vänner


men oj vilken ton :O inte sökt upp dig du som skickade din sån här sida t mig när vi va kompisar innan förhållandet!


   
SvaraCitera

Skicka PM till mig om du vill snacka, känns lite oprivat här. ville ba säga att jag finns, hjälper dig gärna[smile]


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera
pimpim

Bare att skicka pm om du vill prata[smile]


   
SvaraCitera
pimpim

Bare att skicka pm om du vill prata[smile]


   
SvaraCitera

pimpim:

Bare att skicka pm om du vill prata[smile]

Säger detsamma [smile]


   
SvaraCitera

dazed:

Folk är dumma i huvudet i det här landet generellt sett, det får du komma ihåg,

"Host" Du drar alla över en kam utan några vetenskapliga bevis eller undersökning. Lovar att om du skulle flytta till södra/mellersta Afrika så skulle du tryckas ner och till slut dö bara efter en vecka pga din hudfärg, så jag vi är väldigt mycket snällare här än där


   
SvaraCitera

mullis711:

"Host" Du drar alla över en kam utan några vetenskapliga bevis eller undersökning. Lovar att om du skulle flytta till södra/mellersta Afrika så skulle du tryckas ner och till slut dö bara efter en vecka pga din hudfärg, så jag vi är väldigt mycket snällare här än där

Jag försökte stötta dig din jävla fitta, istället hugger du tillbaka och lyckas själv också också generalisera och nedvärdera efter nåt slags skev jävla rasideologi. Att ta upp "men i Uzbekistan så får man inte ens äta dålig kinamat"-exempel är ganska efterblivet. Ett exempel är väl att en vanlig våldtäkt är fortfarande våldtäkt även om en våldtäkt kanske är värre. Jag börjar förstå varför du inte får några vänner.


   
SvaraCitera

Tror kanske det är till en nackdel att marknadsföra sig själv som idiot, om man vill ha vänner.


   
SvaraCitera

dazed:

Ett exempel är väl att en vanlig våldtäkt är fortfarande våldtäkt även om en våldtäkt kanske är värre.

"även om en gruppvåldtäkt kanske är värre"


   
SvaraCitera

Bara att skicka PM om du vill bli ignorerad av mig [party]


   
SvaraCitera

Back to topic här då. Har du någon hobby som du utövar eller är intresserad av ? Det är ju ett bra sätt att träffa vänner. Själv så kör jag snöskoter och motorcykel, man skall göra det man brinner för. Och tänk även att ingen är perfekt, dom som mobbar har säkert någonting som gnager dem. Har själv varit mobbare och blivit mobbad delvis, har även börjat utveckla en social fobi nu. Tänker på allt skit jag har gjort, och vad folk tycker om mig. Tänker även om jag måste leva mitt liv i celibat p.g.a att jag inte vågar skaffa en flickvän, för då måste jag träffa hennes familj o vänner o eventuellt fika med dom. Då blir nervöst break down [blush]


   
SvaraCitera

dazed:

Jag försökte stötta dig din jävla fitta,

Vad snackar du om? Det är inte jag som är trådstartaren jag skrev ett reply till din kommentar då jag tycker du drar alla över en kam. Fattar du inte ens själv att du gjort ett misstag och snackat skit till mig? Inte okej för helvete tänk dig för vem du skriver till !!!


   
SvaraCitera
Kokoo

skicka pm om du vill ha nån att snacka med


   
SvaraCitera

Hitta på saker du kan göra själv så du slipper tänka på alla idioter som är taskiga =) eller ifall du behöver snacka fortfarande så äre bara att pm'a =)


   
SvaraCitera