Forumet - Idioter

Idioter

1699 0 36
Är så djävla arg/irriterad (ilskan kommer och går i olika omgångar)

Pappa fyller snart så de firade honom i helgen och därför köpte han två stora smörgåstårtor och en chokladask som han skulle bjuda på. Han ställde dem, helt oöppnade, i det gemensamma köket på jobbet men sedan när han är tillbaka för att fixa innan han ska bjuda alla på det han tagit med sig, så ser han att 3/4+1/2 (hatar bråkräkning) av båda tårtorna är uppätna av de tre som senast besökte köket och inte nog med det så är Aladdinasken öppnad.

Han blev så upprörd men bet ihop så gott som det gick när han berättade om det, tror jag såg lite tårar i ögonen på honom och det gjorde så ont
Åh, önskar jag kunde läxa upp de där tre tjockisarna, hatar sådant beteende och skulle själv aldrig ha mage till att göra så mot någon.
Fyfan vad jag hade sänkt dem... Har lust att åka dit med en chokladask och titta dem i ögonen me dett hånfullt flin "hoppas verkligen att ni inte vågar er på den här asken, jag såg er nog förra gången, era feta grisar" och efter att de gluffsat i sig två chokladpraliner (för så gör idioter) säger jag "så ni rörde asken ändå, era feta grisar? att ni inte skäms... Aja, jag kommer iaf sova med gott samvete till skillnad från era, era feta djävla grisar."

Spana också in:

dvärgkastarn:

Men usch Hatar när folk gör så.

Mm :( sedan säger de ingenting
vad fan är det för fel på vissa?
Rävpojken:

är du dbp? det beror på?

isf blir jag ledsen nu

Mm :( men varför avgjorde min identitet att du blev ledsen? förövrigt vill jag egentligen inte att någon ska bli ledsen... Men på ett sätt bra att ni blir det :( jag blir också det
tevepro:

jag vill köpa en ny tårta och alladin till din far.

ja :( vill köpa honom tusen tårtor och se honom äta dem sjäv, när alla tittar på
haha nej men det är så fel av andra att göra så, särskilt när de visste att pappa köpt allt och skulle bjuda 16 personer...

kekeoxo:

fick ont i hjärtat

få inte ont D: men jag fick också det... Särskilt när han gestikulerade och sa "jag fattar inte varför man gör så, måste man vara dum mot människor för att de ska vara snälla mot en?" ville krama honom men kunde inte

Rävpojken:

för att jag vet vem du är o bryr mig om dig och jag vet hur din far ser ut

Rävpojken:

jaha oj jag är wbc förresten om du inte visste d

Aw, visste inte att det var du faktiskt! Tack :) och tack för sympatin till honom, önskar jag kunde visa honom allt stöd från um[crazy]