Aviseringar
Rensa alla

Idioter


Ämnesstartare

tevepro:

jag vill köpa en ny tårta och alladin till din far.

ja 🙁 vill köpa honom tusen tårtor och se honom äta dem sjäv, när alla tittar på
haha nej men det är så fel av andra att göra så, särskilt när de visste att pappa köpt allt och skulle bjuda 16 personer...

kekeoxo:

fick ont i hjärtat

få inte ont D: men jag fick också det... Särskilt när han gestikulerade och sa "jag fattar inte varför man gör så, måste man vara dum mot människor för att de ska vara snälla mot en?" ville krama honom men kunde inte

Rävpojken:

för att jag vet vem du är o bryr mig om dig och jag vet hur din far ser ut

Rävpojken:

jaha oj jag är wbc förresten om du inte visste d

Aw, visste inte att det var du faktiskt! Tack 🙂 och tack för sympatin till honom, önskar jag kunde visa honom allt stöd från um[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

ville krama honom men kunde inte

jo du måste.

ska förresten aldrig jobba med dumma tjockisar som snor saker. ska bli chef och ge dem sparken istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka jävla grisar.

dvärgkastarn:

ska förresten aldrig jobba med dumma tjockisar som snor saker. ska bli chef och ge dem sparken istället.

Det är därför du är liberal, du vill lättare kunna sparka folk när du blir chef! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappor.. tårar.. åh [cry][sad]
Hemskt ju [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är därför du är liberal, du vill lättare kunna sparka folk när du blir chef!

vill bara sparka de giriga grisarna som roffar åt sig tårta ju [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helvete måste ringa min farsa kom jag på nu. men han är svår att få tag på [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Aw, visste inte att det var du faktiskt! Tack 🙂 och tack för sympatin till honom, önskar jag kunde visa honom allt stöd från um

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Aw, visste inte att det var du faktiskt! Tack 🙂 och tack för sympatin till honom, önskar jag kunde visa honom allt stöd från um

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

jo du måste.

Han skulle be mig släppa honom, känns det som
Vi kramades en gång och grät båda två efter ett stort bråk, det kändes så konstigt att jag slutade gråta
"Gay-moment" typ, om man får säga så eller så var det för mycket som jag inte kunde hantera

dvärgkastarn:

ska bli chef och ge dem sparken istället.

[y] fast innan dess kan du anställa mig så jag kan spotta dem i ansiktet några gånger, så får jag jobb också:D

Rävpojken:

[smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

vill bara sparka de giriga grisarna som roffar åt sig tårta ju

Då är jag med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Han skulle be mig släppa honom, känns det som
Vi kramades en gång och grät båda två efter ett stort bråk, det kändes så konstigt att jag slutade gråta
"Gay-moment" typ, om man får säga så eller så var det för mycket som jag inte kunde hantera

Låter som om det behövs ännu mer då kan jag tycka.

debepe:

fast innan dess kan du anställa mig så jag kan spotta dem i ansiktet några gånger, så får jag jobb också:D

Deal [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ni vilja ha barn som gör såhär?!?!?!?!
(haha)

dvärgkastarn:

Låter som om det behövs ännu mer då kan jag tycka.

Håller med dig faktiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

åh

Mm[sad][love] stackars lilla pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Mm[sad][love] stackars lilla pappa

ja. krama på honom


   
SvaraCitera